Przetargi.pl
WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH A, D, E, Ł1 ,Ł2 ,Ł3 W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI PN. TERMOMODERNIZACJIA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W KOŚCIANIE, UL. WYZWOLENIA 24

Urząd Miejski Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, al. Tadeusza Kościuszki 22/204
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 512 14 66 , fax. 065 5122700
  • Data zamieszczenia: 2010-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Kościan
    al. Tadeusza Kościuszki 22/204 22/204
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 065 512 14 66, fax. 065 5122700
    REGON: 00052574800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH A, D, E, Ł1 ,Ł2 ,Ł3 W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI PN. TERMOMODERNIZACJIA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W KOŚCIANIE, UL. WYZWOLENIA 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana (638,10 m 2) stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach A, D, E, Ł1, Ł2, Ł3 w ramach realizacji inwestycji pn. Termomodernizacja Zespołu Szkół nr 3 w Kościanie, ul. Wyzwolenia 24. 2. Zakres zadania: 1)demontaż starych okien zespolonych oraz drzwi, 2)montaż nowych okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV wraz z nawiewnikami, 3)wykucie podokienników wewnętrznych, następnie osadzenie podokienników drewnianych, 4)rozebranie obróbek blacharskich podokienników zewnętrznych, następnie montaż podokienników zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej, 5)wykucie ościeżnic stalowych, następnie montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych, 6)wymiana drzwi do kuchni na drzwi z PCV, 7)wywóz gruzu i innych materiałów z rozbiórek. 3.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1)projekcie budowlano - wykonawczym ( załącznik nr 1 do ogłoszenia), 2)szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do ogłoszenia), 3)przedmiarze robót - kosztorys ofertowy ( załącznik nr 3 do ogłoszenia), 4.Opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.wokiss.pl/koscianm (w menu zamówienia publiczne Urząd Miejski ogłoszenie o zamówieniu). 5.Wszystkie wskazania z nazwy materiałów występujące w dokumentacji projektowej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. 6.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie składania wniosków tj. 11.03.2010 r. godz. 11.00. 2.Ustala się wadium w wysokości 12.000,00 zł ( dwanaście tysięcy zł). 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, formie: a)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy, numer konta Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościanie73 8666 0004 0103 7426 2000 0005, b)bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej-kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach