Przetargi.pl
Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 - 7 wg wykazów adresowych

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 517 74 36 , fax. 022 517 74 22
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4/21 4/21
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 517 74 36, fax. 022 517 74 22
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 - 7 wg wykazów adresowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV na terenie Administracji Nieruchomości nr 1 - 7 wg wykazów adresowych: a) AN - 1 - 95 lokali - część 1 b) AN - 3 - 100 lokali - część 2 c) AN - 5 - 119 lokali - część 3 d) AN - 6 - 143 lokali - część 4 e) AN - 7 - 48 lokali - część 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 35 800,00 zł: dla części 1 - 7 600,00 zł, dla części 2 - 6400,00 zł, dla części 3 - 9 100,00 zł, dla części 4 - 9 800,00 zł, dla części 5 - 2 900,00 zł. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. oferta winna być zabezpieczona wadium przed terminem otwarcia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: A. Spełniane przez wykonawcę 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykażą, że w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 prace w zakresie wymiany stolarki okiennej z robotami towarzyszącymi na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł każda oraz dostarczą potwierdzenie należytego wykonania tych robót wystawione przez klienta; b) Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: dla części 1 - 500 000,00 zł, dla części 2 - 400 000,00 zł, dla części 3 - 600 000,00 zł, dla części 4 - 600 000,00 zł, dla części 5 - 190 000,00 zł, dla wszystkich części - na kwotę nie niższą niż 2 290 000,00 zł, na okres trwania umowy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą wykonać czynności o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z Wykonawców musi spełniać warunek określony w pkt 1.ppkt 4)niniejszych warunków udziału w postępowaniu, pozostałe warunki określone w pkt 1.ppkt 1),2),3) mogą spełniać łącznie. B. Spełniane przez oferowany produkt 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy oferują produkt spełniający następujące warunki: a) posiada Aprobatę Techniczną Instytutu Techniki Budowlanej na okna PCV (kompletna) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne. b) posiada certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym na okna PCV (oświadczenie o zaopatrywaniu się u wskazanego w dokumencie producenta - jeżeli dotyczy). c) Atest Higieniczny PZH stwierdzający możliwość stosowania produktu w budynkach mieszkalnych. Ocena spełniania ww warunków i wymogów dokonana zostanie według następujących zasad: a) każdy dokument potwierdzający spełnianie wymaganych warunków, oprócz wykazu zrealizowanych prac z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie będzie oceniany według zasady spełnia nie spełnia; b) wykaz zrealizowanych prac z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie w zakresie 3 robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (netto) każda, także będzie oceniany według zasady spełnia nie spełnia, natomiast za każdą kolejną zawartą w wykazie pracę ponad wymienione trzy, w zakresie wymiany stolarki okiennej z robotami towarzyszącymi i potwierdzoną dokumentem, że została wykonana należycie - zostanie przyznany 1 pkt. Do przetargu zostaną zakwalifikowani, w ilości nie więcej niż 5, ci spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, których wnioski uzyskają największą ilość punktów. Do tych wykonawców zostaną wysłane zaproszenia do złożenia oferty. Wraz z zaproszeniami do złożenia ofert Zamawiający przekaże Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wskaże termin i miejsce opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa powyżej, Wykonawca złoży wraz z wnioskiem następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Upoważnienie pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy); 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku); 3. Oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku); 4. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym muszą znaleźć się co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej z robotami towarzyszącymi na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (netto) każda, oraz dodatkowo dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie. Wykonawca dostarczy potwierdzenie należytego wykonania tych robót wystawione przez klienta - dołączone dokumenty powinny dotyczyć pozycji w wykazie. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 6. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej osoby, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował. Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku gdy wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, dołączy również pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia tej osoby do wykonania niniejszego zamówienia. 7. Aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej powyższe uprawnienia potwierdzone przez tę Izbę; 8. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 9. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 10. Aprobata Techniczna Instytutu Techniki Budowlanej na okna PCV (kompletna) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne. 11. Certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym na okna PCV (oświadczenie o zaopatrywaniu się u wskazanego w dokumencie producenta - jeżeli dotyczy). 12. Atest Higieniczny PZH stwierdzający możliwość stosowania produktu w budynkach mieszkalnych. Wszystkie załączone dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na stronie www.zgnpragapld.com.pl/przetarg.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach