Przetargi.pl
WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY I SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM ZSRCKU w WIDZEWIE

Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Widzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-054 Ksawerów, ul. Szkolna 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 2158033 , fax. 0-42 2158314
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Widzewie
    ul. Szkolna 12 12
    95-054 Ksawerów, woj. łódzkie
    tel. 0-42 2158033, fax. 0-42 2158314
    REGON: 00009677300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY I SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM ZSRCKU w WIDZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY I SALI GIMNASTYCZNEJ Z ŁĄCZNIKIEM ZSRCKU w WIDZEWIE Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac: rozebranie rur, rynien i obróbek blacharskich rozebranie pokrycia z blachy rozebranie i wymiana ,impregnacja konstrukcji więźb dachowych wykonanie i montaż rynien ,rur i obróbek blacharskich wykonanie pokrycia dachu blachą ocynkowaną Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót rysunku projektowym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. Wadium wynosi 8 000 /osiem tysięcy złotych / Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział w Łodzi nr 96 1010 1371 0012 3813 9800 0000 Do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę kopię polecenia przelewu. Oryginał wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP 1) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania, w tym przynajmniej jednym specjalistą o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno- budowlanej i członkostwo w samorządzie zawodowym, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 5 lat - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy to w tym okresie - wykonali co najmniej pięć robót polegających na wykonaniu lub remoncie dachów o powierzchni minimum 800 m2 każdy, 3) posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 3. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony w/g wzoru - załącznik nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych - wzór -załącznik nr 2. 4. Poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia uprawnień konstrukcyjno -budowlanych osoby wskazanej na kierownika budowy i aktualna, poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia zaświadczenia OIIB 5. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie -robót dekarskich pokrywczych, z podaniem powierzchni oraz miejsca i daty wykonania - załącznik nr 3 6. dla minimum dwóch robót ujętych w zestawieniu dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 7. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna w dniu otwarcia ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr-widzew.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach