Przetargi.pl
Wymianę lin nośnych średnicy 52 mm dla szybu Ewa

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymianę lin nośnych średnicy 52 mm dla szybu Ewa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Transport i ustawienie urządzeń do wymiany lin nośnych w górniczym wyciągu szybowym szybu Ewa. Wykonanie niezbędnych prac przygotowawczych Przygotowanie urządzeń i osprzętu do wymiany. Przewinięcie lin nośnych przed wymianą z bębna fabrycznego na urządzenia do wymiany. Przygotowanie szybu do wymiany lin nośnych, w szczególności : posadzenie naczyń wyciągowych, demontaż zawieszeń lin nośnych, zabudowa sań prowadniczych itp. Demontaż starych lin nośnych. Wszelkie prace związane z wymianą lin nośnych za wyjątkiem obsługi maszyny wyciągowej. Demontaż urządzeń i osprzętu po wymianie. Przygotowanie szybu do oddania do ruchu ( tj. przeprowadzenie jazd próbnych, kontrola zawieszeń, przeprowadzenie dokładnej rewizji lin nośnych po wymianie tzn. w zakresie rewizji kwartalnej, itp.). Zwinięcie i ułożenie starych lin na placu w wyznaczonym miejscu na powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.100,00 zł. ( słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100 )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 4.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 4.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4.2Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania tj. ślusarzy, cieśli szybowych, spawaczy itp. (świadectwa, uprawnienia, badania wysokościowe, badania okresowe należy dołączyć do Dokumentacji Projekt Organizacji Robót). Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją w/w prac, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji (osoby dozoru wyższego o specjalności szybowej, KDEM). 4.3Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. 4.4 Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia (wykonana wymiana lin nośnych w górniczym wyciągu szybowym wielolinowym) 4.5Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia. 4.6Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 tys. zł brutto. .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty: 6.1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 6.3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA . W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 6.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika. 6.6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6.7. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z wykazem uprawnień - załącznik nr 4 do druku OFERTA zgodnie z opisem pkt. 3.1.16 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 4a do druku OFERTA. 6.8. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA zgodnie z opisem pkt 3.1.18. 6.9. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia - certyfikat dołączyć do oferty. 6.10.Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 6.11. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 tys. zł - potwierdzoną kopię polisy lub innego dokumentu dołączyć do oferty. 6.12. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 7 do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach