Przetargi.pl
Wymianę części stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Miejskiego nr 3 w Pabianicach przy ul. 20 Stycznia 9/13

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymianę części stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Miejskiego nr 3 w Pabianicach przy ul. 20 Stycznia 9/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymianę części stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Miejskiego nr 3 w Pabianicach przy ul. 20 Stycznia 9/13. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje prac Demontaż wskazanych przez Użytkownika okien zespolonych w ilości 61 szt według rysunków załączonych do specyfikacji, Montaż okien z PCW, w kolorze białym, z zachowaniem podziału pól jak w stanie obecnym, z wyjątkiem okna w budynku D gdzie należy wprowadzić dodatkowy podział. Sposób otwierania poszczególnych skrzydeł według załączonych rysunków. Okna w wersji ze słupkiem nieruchomym. Uszczelnienie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej silikonem. Otynkowanie ościeży i ich malowanie od strony wewnętrznej po wymianie okien. Kolorystyka malowania dopasowana do istniejących kolorów ścian
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy to w tym okresie - wykonali co najmniej 2 roboty polegające na wymianie okien o wartości co najmniej 150 tys. zł netto ; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania w tym przynajmniej 1 specjalistą, o następujących kwalifikacjach: a) wykształcenie co najmniej średnie techniczne; b) uprawnienia budowlane o specjalności budowlanej bez ograniczeń oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 5) posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 3. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony w/g wzoru 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych 4. Poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia uprawnień budowlanych osoby wskazanej na kierownika budowy. 5. Aktualna, poświadczona za zgodność z oryginałem, kserokopia zaświadczenia o przynależności do OIIB osoby wskazanej do kierowania robotami. 6. Wykaz robót budowlanych polegających na dostawie i wymianie, bądź montażu stolarki okiennej o wartości zamówienia powyżej 150 tys. z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania - wzór w/w wykazu Dla minimum dwóch robót ujętych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością . 7. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne w dniu otwarcia ofert. 8. Formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach