Przetargi.pl
Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/10/17

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
  • Data zamieszczenia: 2017-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    Jagiellońska 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228186741, fax. +48228186741
    REGON: 011513343
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/10/17
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę wg wskazań Zamawiającego: Część I- teren AOM Nr 2 i AOM Nr 3: - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 358 szt. o powierzchni ok. 598,70 m2 w lokalach mieszkalnych, zgodnie z załączoną dokumentacją wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku ich kwalifikacji lub wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 94,79 m2 w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy – będących w administracji Zamawiającego;  zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową zespoloną wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 16 szt. o powierzchni ok. 37,09 m2, w lokalach mieszkalnych zgodnie z załączoną dokumentacją wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku ich kwalifikacji lub wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 7,25 m2 w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy – będących w administracji Zamawiającego;  zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 15 szt. o powierzchni ok. 36,39 m2, w lokalach mieszkalnych zgodnie z załączoną dokumentacją dla budynków przy Kawęczyńska 16 (okna skrzynkowe, parapety drewniane), Targowa 61 i Targowa 62 wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 7,87 m2 w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy – będących w administracji Zamawiającego. Część II- teren AOM Nr 4 i AOM Nr 5: - zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 185 szt. o powierzchni ok. 445,16 m2 w lokalach mieszkalnych, w lokalach użytkowych w ilości 2 witryny. o powierzchni ok. 18,27 m2 (w tym w ilości 2 szt. o powierzchni ok. 5,09 m2 drzwi wejściowe do lokali) oraz 1 okno garaż o pow. ok. 1,80 m2 zgodnie z zgodnie z załączoną dokumentacją wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku ich kwalifikacji lub wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 154,45 m2 w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy – będących w administracji Zamawiającego;  zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 20 szt. o powierzchni ok. 44,55 m2, w lokalach mieszkalnych zgodnie z załączoną dokumentacją dla budynków przy ul. Małej 7, Małej 10, Mała 11, Mała 14, Wileńskiej 21, Wileńskiej 13, i Targowej 84 wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 20,00 m2 w budynkach i lokalach stanowiących własność m. st. Warszawy – będących w administracji Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót oraz sposób realizacji został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. druk kosztorysu ofertowego zawierający założenia przedmiarowe – Załącznik Nr 4/I-ZMIANA; Nr 4/II-ZMIANA do siwz (odpowiednio dla części) opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 6 - ZMIANA do siwz; projekcie umowy wraz z załącznikami – Załącznik Nr 5 do siwz; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7 do siwz oraz w dokumentacji dla okien przewidzianych do wymiany – Załącznik Nr 9/I/ZMIANA; Nr 9/II do siwz (odpowiednio dla części) oraz wykazach adresowych – Załącznik Nr 8/I-ZMIANA; Nr 8/II-ZMIANA do siwz (odpowiednio dla części).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach