Przetargi.pl
Wymiana źródła ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynku PZS nr 2 przy ul. Bogedaina 24 w Pszczynie

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana źródła ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynku PZS nr 2 przy ul. Bogedaina 24 w Pszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Likwidacja kotłowni w piwnicach. 1. Demontaż dwóch istniejących kotłów na opał stały, orurowania technologicznego, układu pompowego 2. Zamurowanie otworu kominowego. 2. Oczyszczenie ścian i posadzki z osadów sadzy 3. Malowanie ścian po naprawie tynków – 103,50 m2 II. Dostosowanie istniejącego pomieszczenia technicznego na II piętrze dla potrzeb kotłowni gazowej, w tym: 1. Wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych – 15,75 m2 2. Montaż sufitu podwieszonego z płyt Gk (wykonanie gładzi gipsowych i malowanie) – 15,75 m2 3. Wykonanie kanału wentylacyjnego typu „Z” o wym. 30x20cm 4. Licowanie ścian płytkami – 32 m2 5. Malowanie ścian – 10,40 m2 6. Montaż wkładów kominowych ze stali nierdzewnej w istniejących kanałach – 13 m x 2 szt 7. Montaż drzwi p.poż. EI60 w pomieszczeniu nowej kotłowni 8. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej przystosowanej dla potrzeb kotłowni 9. Przebudowa instalacji wod-kan wraz z montażem wpustu podłogowego III. Wykonanie instalacji gazowej dla projektowanych kotłów: 1. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej po ścianie budynku wraz z włączeniem do istniejącego przyłącza - 2 m 2. Wykonanie szafki gazowej 3. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wraz z podłączeniem projektowanych kotłów gazowych dla c.o. – 41 m IV. Wykonanie instalacji c.o. 1. Demontaż istniejącej instalacji c.o. – 881 m 2. Demontaż grzejników żeliwnych i stalowych typy „Favier”- 57 szt 2. Dostawa i montaż dwóch kotłów gazowych wiszących kondensacyjnych o mocy 60kW 3. Wykonanie instalacji c.o. z grzejnikami stalowymi radiatorowymi - 851 m instalacji i 69 szt grzejników 4. Naprawa tynków po demontażu grzejników i malowanie – 85,5 m2 5. Obudowa rur płytami GK – 73,50 m Zamówienie zostało podzielone na 2 etapy: ETAP I 1. Przygotowanie pomieszczenia do funkcji nowej kotłowni. 2. Instalacja nowej kotłowni. 3. Wykonanie instalacji gazowej na potrzeby nowej kotłowni. 4. Przepięcie istniejącej instalacji c.o. do nowych kotłów . 5. Uzyskanie niezbędnych decyzji dopuszczających kotłownię do pracy. Termin wykonania etapu I: 7 tygodni od dnia podpisania umowy ETAP II 1. Likwidacja istniejącej instalacji c.o. 2. Likwidacja „starej kotłowni’ w piwnicach. 3. Dostosowanie pomieszczenia na potrzeby pom. technicznego 4. Montaż nowej instalacji c.o. 5. Włączenie nowej instalacji do kotłów. 6. Wykonanie pozostałego zakresu zamówienia. Termin wykonania etapu II: do 31.07.2020r. 2. Szczegółowy zakres zamówienia podano w załącznikach do SIWZ: a. Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ, b. Opis przedmiotu zamówienia (główne elementy) - załącznik nr 1a do SIWZ, c. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Ze względu na fakt, że roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, będą prowadzone w czynnym obiekcie oświatowym, należy uwzględnić w procesie realizacyjnym ograniczenie do minimum utrudnień w normalnym funkcjonowaniu placówki oraz minimalizowania hałasu w trakcie pracy. Ponadto należy uzgadniać z Zamawiającym zakres i czas wykonywania poszczególnych elementów zamówienia, aby zsynchronizować proces inwestycyjny z działalnością placówki oświatowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN. 1.1. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu,-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,-gwarancjach bankowych,-gwarancjach ubezpieczeniowych,-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn.zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a). 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:-odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,-nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia załącznik nr 3a, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach