Przetargi.pl
Wymiana źródła ciepła na niskoemisyjny kocioł na pellet wraz z osprzętem i remontem pomieszczenia kotłowni

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana źródła ciepła na niskoemisyjny kocioł na pellet wraz z osprzętem i remontem pomieszczenia kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Wymiana źródła ciepła na niskoemisyjny kocioł na pellet wraz z osprzętem i remontem pomieszczenia kotłowni.” zlokalizowanej na dz. nr 214, 237, 238 obręb ewidencyjny Wrześnica, Gmina Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi. Zadanie obejmuje wykonanie remontu pomieszczenia kotłowni w świetlicy wiejskiej w Wrześnicy, gm. Sławno 2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza: Remont budynku świetlicy w Wrześnicy w ramach zadania: „Opracowanie dokumentacji projektowej i termomodernizacji świetlic w gminie Sławno” – technologia kotłowni. Branża Sanitarna. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu kotłowni. Zgodnie dokumentacją budowlaną. a) W pomieszczeniu dodatkowo należy wykonać warstwę wyrównującą na posadzce pomieszczenia kotłowni, warstwę izolacji przeciwwilgociowej w postaci foli w płynie oraz całość wykończyć warstwą żywicy epoksydowej przeznaczonej do pomieszczeń technicznych. Posadzkę wykonać z cokołem o wysokości 0,3 m na ścianę. Wymiary pomieszczenia 4,25 m x 6,60 m. b) W ramach prac remontowych należy wymienić istniejące wrota do pomieszczenia kotłowni. Wrota stalowe pełne ocieplone U=1,3 W/m2K. 2) Wykonanie robót sanitarnych. Zakres prac dotyczy wymiany kotła, zestawu pompowego zbiornika buforowego wraz z niezbędnym orurowaniem do rozdzielacza. Rozdzielacz został wymieniony podczas prac remontowych w świetlicy. a) Pomieszczenie 0.03 o wymiarach 3,2 m x 4,10 m i wysokości 2,10 m powierzchni należy przystosować do pełnienia funkcji magazynu pelletu. Z ścian i stropu pomieszczenia zbić istniejące tynki, zrealizować nowe tynki oraz pomieszczenie pomalować. Ściany oraz posadzkę wyłożyć płytą OSB o grubości 22 mm, tworzą magazyn pelletu o wymiarach 3,10 m na 3,20 m i wysokości 1,7 m. Posadzkę pod magazyn peletu wyłożyć szczelnie warstwą papy 5,2 mm wraz z wywinięciem na ściany po 0,5 m. Płytę na posadzce zamontować na konstrukcji drewnianej. Układ technologiczny kotłowni wyposażyć należy dodatkowo w pneumatyczne podawanie pelletu. W skład sytemu podawania pelletu powinno wchodzić: pająk mechaniczny (pełzający zbierak do płaskiej podłogi), system automatycznego czyszczenia filtra, kompresor, separator pyłu z filtrem i dozownikiem, czujnik max. poziomu pelletu, czujnik min. poziomu pelletu, pneumatyczny elektrozawór, separator pyłu, moduł turbiny pneumatycznej, wyrzutnie powietrza, sterownik programowalny. b) Materiały z demontażu istniejącej technologii kotłowni (w tym kocioł, zbiornik buforowy, zasobnik pelletu, układ pompowy) należy przewieść w wskazane przez Inwestorem miejsce na terenie gminy Sławno i protokolarnie przekazać stronie Zamawiającej. c) W kalkulacji należy uwzględnić wymianę istniejącego zbiornika buforowego na nowy wraz z przedłużeniem istniejących rurociągów między zbiornikiem buforowym a rozdzielaczem. d) Wymagania dla kotła: moc kotła: 45-50 kW, rodzaj kotła - z automatycznym podawaniem paliwa, paliwo biomasa w postaci sprasowanego granulatu drzewnego typu pellet, materiał wymiennika - stal kotłowa o gr. 6 mm, elementy kotła oraz paleniska stal nierdzewna 1.4301, sprawność >90 %, klasa kotła - 5 (najwyższa, wg PN-EN 303-5:2012), wyposażenie – sterownik, wentylator (system kontroli przepływu powietrza , palnik (moduł sterujący praca palnika, grzałka do rozpalania, mechanizm ruszt ruchomych, fotokomórka – czujnik ognia, czujnik temp. podajnika), palnik z przodu kotła, termometr, szuflada popielnicowa, zawór bezpieczeństwa, czujnik temperatury spalin, ogranicznik temperatury bezpieczeństwa, system automatycznego odpopielnia kotła, wężowica schładzająca kotła, regulacja - wyświetlacz, obsługa pomp (c.o., dodatkowa 1, dodatkowa 2), obsługa zaworu mieszającego, czujnik pogodowy, regulator pokojowy, moduł obsługi bufora ciepła, moduł internetowy, sterownik wyposażyć w dodatkowe trzy moduły zaworu trójdrożnego, gwarancja: 5 lat na szczelność wymiennika ciepła. Kocioł z zbiornikiem pelletu 1000 l. Konstrukcja zbiornika musi uwzględniać montaż jednostki centralnej podawania pelletu przy wysokości pomieszczenia 2,04 m. e) Przed rozpoczęciem montażu technologii kotłowni należy uzgodnić z Zamawiającym miejsce montażu wszystkich elementów technologii kotłowni. f) Przy realizacji montażu technologii kotłowni po 15 października 2020 r. należy zapewnić Zamawiającemu ogrzewanie budynku. Do dnia 15 listopada 2020 r. należy dostarczyć, zamontować i uruchomić piec na pellet. Do końca terminu realizacji zamówienia tj. do dnia 30 listopada należy zakończyć wszystkie prace objęte zamówieniem. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzeniu przerwy w ogrzewaniu do 3 dni przy wykorzystaniu bufora ciepła. 3) Wykonanie robót elektrycznych. Zgodnie z dokumentacją budowlaną. Realizowany kocioł podłączyć do instalacji poprzez zastosowanie dodatkowego zabezpieczenia B16 30 mA. W pomieszczeniach kotłowni zrealizować należy podtynkowo kompletną instalację elektryczną umożliwiającą podłączenie montowanej technologii kotłowni. UWAGA nr 1: Z zakresu zamówienia wyłączony jest montaż rozdzielacza. Przedmiar robót załączony do dokumentacji przetargowej jest elementem pomocniczym, należy go zweryfikować z SIWZ i nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ pn. „Uwagi dotyczące realizacji zamówienia. Zmiany w stosunku do dokumentacji budowlanej.” Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy. Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego. 4. Plac budowy należy ogrodzić i oznakować zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 5. Prowadzenie robót na budowie: 1) za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy; 2) wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac. 6. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia: 1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiegona materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego); 2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór; 3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu; 4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą instalacją zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością; 5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; 6) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy; 7) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót; 8) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 9) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych. 7. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji: 1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SIWZ. 2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. 3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników. 9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 10) Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 11) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 10. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 10, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 12) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury. 8. Inne informacje: Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatacje i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Nadzór Autorski i Nadzór Inwestorski. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Wymiana źródła ciepła w świetlicy w m. Wrześnica”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach