Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70
01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
REGON: 66584000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana zniszczonej nawierzchni placu zabaw wraz z urządzeniami zabawowymi oraz elementami małej architektury na Skwerze Rodziny Lilpopów w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace objęte przedmiotem zamówienia dotyczą robót budowlanych, które należy wykonać zgodnie z zakresem prac określonym w przedmiarze robót oraz opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załączniki do s.i.w.z. Zakres prac obejmuje: 1. Demontaż z utylizacją starej nawierzchni poliuretanowej. 2. Demontaż z utylizacją urządzenia zabawowego (linarium). 3. Demontaż ławek oraz kosza na odpady. 4. Dostawa i montaż nowego urządzenia (linarium) 5. Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej. 6. Dostawę i montaż dwóch ławek. 7. Dostawę i montaż kosza na odpady. 8. Malowanie ochronne elementów istniejących urządzeń zabawowych. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, będący integralną częścią s.i.w.z. 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie robót ogólnobudowlanych. 2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu trzech dni od daty wprowadzenia na budowę, listę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie w ciągu trzech dni udokumentować fakt zatrudnienia wskazanych osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dopuszcza się zmianę osób o których mowa w pkt. 1, wykonujących przedmiot Zamówienia. 5. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobami biorącymi udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź faksem) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy oraz przekazać nową (aktualną) listę osób, o której mowa w pkt. 2. 6. Do każdej faktury za roboty budowlane Wykonawca lub Podwykonawca dołączy oświadczenie, że osoby określone w pkt. 1 są zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca lub Podwykonawca nie zalega na jej rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia. 7. W przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt. 1 na podstawie umowy o pracę, przez okres realizacji robót budowlanych, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu określonego w pkt. 1. 8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych przewidziany w przepisach art. 13 i 14 RODO, tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w niniejszym paragrafie zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Skrzeszew ”
Dodano: 2024-03-18 - Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa instalacji wraz z remontem węzłów sanitarnych
Dodano: 2024-03-18 - MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16
Dodano: 2024-03-18 - Budowa ciągu pieszego pomiędzy ul. Gen. Franciszka Kleeberga i ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby.
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Słupno
Dodano: 2024-03-17 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świerczach – Etap II”
Dodano: 2024-03-15 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miasta Płocka od ul. Zduńskiej (budynek C) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji (...)
Dodano: 2024-03-15 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Glinojeck, Żeleźnia i Ościsłowo”
Dodano: 2024-03-14 - 195/2024 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m. 33, przy ul. Trakt Lubelski 353 m. 50 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-14