Przetargi.pl
WYMIANA ZŁOŻA FILTRACYJNEGO W DWÓCH ODŻELAZIACZACH O POJEMNOŚCI FI 1400 L I WYSOKOŚCI 2 M KAŻDY NA UJĘCIU WODY ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE OBOZOWISKA NR 2, ADMINISTROWANYM PRZEZ JW. 5701 W WĘDRZYNIE

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA ZŁOŻA FILTRACYJNEGO W DWÓCH ODŻELAZIACZACH O POJEMNOŚCI FI 1400 L I WYSOKOŚCI 2 M KAŻDY NA UJĘCIU WODY ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE OBOZOWISKA NR 2, ADMINISTROWANYM PRZEZ JW. 5701 W WĘDRZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wykonanie usługi polegającej na wymianie złoża filtracyjnego w dwóch odżelaziaczach Prodwodrol Sulechów - nr fabryczny 67051 z 1988r, o fi 1400 i wysokości 2m każdy, na ujęciu wody zlokalizowanym na terenie Obozowiska nr 2, administrowanym przez JW 5701 w Wędrzynie. Zakres robót obejmuje: -demontaż pokryw i włazów w odżelaziaczach, -wybranie zużytego złoża filtracyjnego w dwóch odżelaziaczach , -czyszczenie wewnątrz dwóch odżelaziaczy z osadów żelaza i manganu, -demontaż uszkodzonych oraz montaż nowych dysz filtracyjnych znajdujących się wewnątrz odżelaziaczy (zamontowanych w pokrywach dennych), -zasypanie nowym złożem filtracyjnym ( 3 granulacje) -zachlorowanie i płukanie złoża po chlorowaniu, -wykonanie badań fizyko-chemicznych mikrobiologicznych pod względem przydatności wody do spożycia przez ludzi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 20 marca 2007r w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2007, nr 61, poz. 417), -sprawdzenie układu do napowietrzania i rozluźniania złoża sprężonym powietrzem, -sprawdzenie szczelności instalacji wodnych i sprężonego powietrza po wykonanych czynnościach, -sprawdzenie pracy sprężarki z agregatem pompowym G80 IV?, -wymiana elektrozaworu na instalacji sprężonego powietrza, -uprzątniecie terenu prac i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku realizacji usługi (odpadu z odżelaziaczy o kodzie 19 09 99). Zamawiający jest Wytwórcą odpadów powstałych w wyniku świadczenia niniejszej usługi i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnego z przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. 2010, nr 185, poz. 1243, późniejszymi zmianami) i aktami wykonawczymi w tym zakresie. Zamawiający przekaże odpad o kodzie 19 09 99 Wykonawcy. Wykonawca dostarczy kopię decyzji potwierdzoną za zgodność z oryginałem w zakresie zbierania i transportu na terenie gminy Sulęcin odpadu o kodzie 19 09 99, a w razie jej braku, umowę współpracy z innym podmiotem posiadającym pozwolenie na zbieranie i transport w/w odpadu i dostarczy kopię decyzji potwierdzoną za zgodność z oryginałem tego podmiotu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię karty przekazania odpadu (w załączeniu wzór karty odpadu). Prace związane z wymianą złoża, wykonywane będą w obecności przedstawiciela Zamawiającego, który potwierdzi wykonanie prac zanikowych (montaż dysz, zasypywanie zbiorników odżelaziaczy trzema frakcjami mineralnymi). Materiały stosowane do realizacji usługi posiadać będą stosowne atesty i certyfikaty, Zamawiający ma obowiązek: - przekazać urządzenia odżelaziaczy dla Wykonawcy usługi stosownym protokołem, - protokołem odbioru usługi potwierdzić realizację usługi (w załączeniu wzór protokołu odbioru )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907339003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach