Przetargi.pl
Wymiana zewnętrznych sieci cieplnych i wod - kan (budowa i wymiana sieci i przyłączy cwu i sieci co , budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej , budowa i przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych) na terenie DPS w Łagiewnikach

Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
  • Data zamieszczenia: 2011-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
    Łagiewniki 73 73
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
    REGON: 29238081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana zewnętrznych sieci cieplnych i wod - kan (budowa i wymiana sieci i przyłączy cwu i sieci co , budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej , budowa i przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych) na terenie DPS w Łagiewnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie: - sieci wodociągowej wraz z przyłączami o dł. ok. 277 m. - sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o dł. ok. 418 m. - sieci i przyłącza centralnej cieplnej wody użytkowej o dł. ok. 82 m. - sieci cieplnej i przyłączy sieci c.o. o dł. ok. 357 m. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie Budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarach Robót, które stanowia załącznik do niniejszego SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z Projektem Budowlanym, warunkami zwartymi w SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiarach Robót. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej. Uwaga: Roboty budowlane związane z realizacją powyższej inwestycji będą prowadzone na terenie zabytkowego zespołu dworskiego wpisanego do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego dnia 16.06.2009 r pod nr. A.296/1-2 i jako takiego chronionego prawem. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy bez dodatkowego wynagrodzenia: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, oraz oznakowanie terenu budowy, - wykonanie badań prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, - z uwagi na to, że prace prowadzone będą na terenie domu pomocy społecznej przeznaczonego dla mężczyzn niepełnosprawnych intelektualnie i przewlekle psychicznie chorych, Wykonawca podczas wykonywania robót zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed wtargnięciem mieszkańców dps, - zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i śmieci, - prowadzenia prac budowlanych wewnątrz budynków w sposób gwarantujący jak najmniejsze utrudnienia dla przebywających tam osób, - wykonania na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach i chodnikach przechodzących przez teren placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność, bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu, - uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru, - zapewnienia obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, - zatrudnienie inspektora nadzoru archeologicznego przy wykonywaniu prac ziemnych (osobę inspektora uzgodnić z Świętokrzyskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków). 3. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje również składania ofert wariantowych. UWAGA: Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na piśmie opracowanej przez Kierownika Budowy informacji BIOZ zawierającej dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321405
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej lub gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp., c) gwarancjach ubezpieczeniowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp., d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.), zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PEKAO S.A. Kielce, nr : 54 1240 4416 1111 0000 4957 1389. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wniesienia. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) uniemożliwi zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (przyczyny leżą po stronie Wykonawcy). 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach