Przetargi.pl
Wymiana zasuw oraz hydrantów na sieci wodociągowej w utwardzonym lub nieutwardzonym pasie drogi na terenie Gminy Michałowice Nr sprawy: ZP. 2712. 41.2013

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana zasuw oraz hydrantów na sieci wodociągowej w utwardzonym lub nieutwardzonym pasie drogi na terenie Gminy Michałowice Nr sprawy: ZP. 2712. 41.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana zasuw liniowych ?250, ?200, ?150, ?100, zasuw przydomowych ?40/50, hydrantów podziemnych ? 80 na sieci wodociągowej w utwardzonym lub nieutwardzonym pasie drogi na terenie Gminy Michałowice. W szczególności: - zasuwa ?250 w utwardzonym pasie drogi - 1 kpl. - zasuwa ? 250 w nieutwardzonym pasie drogi - 1 kpl. - zasuwa ?200 w utwardzonym pasie drogi - 2 kpl. - zasuwa ? 200 w nieutwardzonym pasie drogi - 2 kpl. - zasuwa ?150 w utwardzonym pasie drogi - 6 kpl. - zasuwa ? 150 w nieutwardzonym pasie drogi - 6 kpl. - zasuwa ?100 w utwardzonym pasie drogi - 15 kpl. - zasuwa ? 100 w nieutwardzonym pasie drogi - 15 kpl. - zasuwa ? 40/50 w utwardzonym pasie drogi - 4 kpl. - zasuwa ? 40/50 w nieutwardzonym pasie drogi - 4 kpl. - hydrant podziemny ? 80 w utwardzonym pasie drogi - 4 kpl. - hydrant podziemny ? 80 w nieutwardzonym pasie drogi - 4 kpl. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary (szt. 12) stanowiące załącznik nr A do SIWZ oraz SST - zał. B do SIWZ Zamawiający zastrzega, iż podane ilości zasuw i hydrantów do wymiany są orientacyjne, rozliczenie nastąpi na podstawie realnie wykonanych wymian w poszczególnych rodzajach po sprawdzeniu stanu faktycznego w terenie. Należy zastosować zasuwy z miękkim uszczelnieniem, Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegają na : wykonaniu zakresu robót zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z póź. zmianami), sztuką budowlaną, najnowszą i najlepszą wiedzą techniczną, normami i przepisami szczególnymi, pracy w formie, godzinach i warunkach w jakich będzie to niezbędne w celu zapewnienia wykonania robót w przewidzianych w umowie terminach, również w godzinach nocnych według potrzeb Zamawiającego, wykonywaniu robót w terminach wskazanych przez Zmawiającego, zapewniając co najmniej dwie ekipy do jednoczesnego wykonywania prac, dostarczeniu wszystkich materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy , zabezpieczeniu przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcześniej wykonanych elementów mogących ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót, uporządkowaniu na swój koszt placu budowy i przekazaniu go Zamawiającemu w terminie ustalonym na końcowy odbiór robót , wykonaniu szkicu powykonawczego z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urządzeń, oznaczeniu w terenie lokalizacji montowanych urządzeń (tabliczki informacyjne), odtworzeniu nawierzchni w miejscach prowadzenia robót w celu umożliwienia przejezdności w terminie 12 godzin od chwili zakończenia prac w danym miejscu oraz pełnego w terminie 3 dni, ponoszeniu kosztów zajęcia pasa drogowego oraz warunków decyzji o zajęciu pasa drogowego, zabezpieczeniu organizacji ruchu w trakcie wykonywania prac w pasie drogowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku dróg powiatowych może zajść konieczność opracowania projektów organizacji ruchu wg wymagań zarządcy drogi. informowaniu Zamawiającego z 1 dniowym wyprzedzeniem o terminie zakrycia robót zanikających oraz o terminie ich odbioru; brak zawiadomienia Zamawiającego spowoduje konieczność - na żądanie Zamawiającego - odkrycia lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania wykonania robót oraz poniesienia przez Wykonawcę kosztów z tym związanych a także przywrócenia do stanu poprzedniego. zgłoszeniu Zamawiającemu wystąpienia robót zamiennych, w terminie 7 dni od stwierdzenia konieczności ich wykonania oraz przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia odpowiednich protokołów konieczności. utrzymaniu miejsca robót w czystości i porządku. zapewnieniu ciągłego dojazdu do posesji. powiadomieniu mieszkańców o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni wcześniej przed planowanym wejściem w teren poprzez wywieszanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeń oraz innych miejscach umożliwiających poinformowanie mieszańców o przerwie, minimalizowania przerw w dostawach wody, codziennym sprzątaniu po wykonanych robotach, zagospodarowaniu wytworzonych odpadów i przestrzeganiu przepisów formalno-prawnych wynikających z Ustawy o odpadach z dnia z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zmian.), usunięciu wad wskazanych w protokołach odbiorów w terminie 10 dni lub określonym przez przedstawiciela Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą, a następnie ponownego zgłoszenia prac do odbioru, udzieleniu Zamawiającemu gwarancji robót na okres 3 lat od dnia podpisania protokołu końcowego, usunięciu usterek i wykonaniu napraw gwarancyjnych niezwłocznie po otrzymaniu informacji o awarii. Zgłoszenie awarii może zostać przekazane telefonicznie lub faxem. przestrzeganiu przepisów i wymogów BHP na terenie budowy przez wszystkich pracowników Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach