Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2013-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana zasuw oraz hydrantów na sieci wodociągowej w utwardzonym lub nieutwardzonym pasie drogi na terenie Gminy Michałowice Nr sprawy: ZP. 2712. 41.2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana zasuw liniowych ?250, ?200, ?150, ?100, zasuw przydomowych ?40/50, hydrantów podziemnych ? 80 na sieci wodociągowej w utwardzonym lub nieutwardzonym pasie drogi na terenie Gminy Michałowice. W szczególności: - zasuwa ?250 w utwardzonym pasie drogi - 1 kpl. - zasuwa ? 250 w nieutwardzonym pasie drogi - 1 kpl. - zasuwa ?200 w utwardzonym pasie drogi - 2 kpl. - zasuwa ? 200 w nieutwardzonym pasie drogi - 2 kpl. - zasuwa ?150 w utwardzonym pasie drogi - 6 kpl. - zasuwa ? 150 w nieutwardzonym pasie drogi - 6 kpl. - zasuwa ?100 w utwardzonym pasie drogi - 15 kpl. - zasuwa ? 100 w nieutwardzonym pasie drogi - 15 kpl. - zasuwa ? 40/50 w utwardzonym pasie drogi - 4 kpl. - zasuwa ? 40/50 w nieutwardzonym pasie drogi - 4 kpl. - hydrant podziemny ? 80 w utwardzonym pasie drogi - 4 kpl. - hydrant podziemny ? 80 w nieutwardzonym pasie drogi - 4 kpl. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary (szt. 12) stanowiące załącznik nr A do SIWZ oraz SST - zał. B do SIWZ Zamawiający zastrzega, iż podane ilości zasuw i hydrantów do wymiany są orientacyjne, rozliczenie nastąpi na podstawie realnie wykonanych wymian w poszczególnych rodzajach po sprawdzeniu stanu faktycznego w terenie. Należy zastosować zasuwy z miękkim uszczelnieniem, Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegają na : wykonaniu zakresu robót zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z póź. zmianami), sztuką budowlaną, najnowszą i najlepszą wiedzą techniczną, normami i przepisami szczególnymi, pracy w formie, godzinach i warunkach w jakich będzie to niezbędne w celu zapewnienia wykonania robót w przewidzianych w umowie terminach, również w godzinach nocnych według potrzeb Zamawiającego, wykonywaniu robót w terminach wskazanych przez Zmawiającego, zapewniając co najmniej dwie ekipy do jednoczesnego wykonywania prac, dostarczeniu wszystkich materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy , zabezpieczeniu przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcześniej wykonanych elementów mogących ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót, uporządkowaniu na swój koszt placu budowy i przekazaniu go Zamawiającemu w terminie ustalonym na końcowy odbiór robót , wykonaniu szkicu powykonawczego z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urządzeń, oznaczeniu w terenie lokalizacji montowanych urządzeń (tabliczki informacyjne), odtworzeniu nawierzchni w miejscach prowadzenia robót w celu umożliwienia przejezdności w terminie 12 godzin od chwili zakończenia prac w danym miejscu oraz pełnego w terminie 3 dni, ponoszeniu kosztów zajęcia pasa drogowego oraz warunków decyzji o zajęciu pasa drogowego, zabezpieczeniu organizacji ruchu w trakcie wykonywania prac w pasie drogowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku dróg powiatowych może zajść konieczność opracowania projektów organizacji ruchu wg wymagań zarządcy drogi. informowaniu Zamawiającego z 1 dniowym wyprzedzeniem o terminie zakrycia robót zanikających oraz o terminie ich odbioru; brak zawiadomienia Zamawiającego spowoduje konieczność - na żądanie Zamawiającego - odkrycia lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania wykonania robót oraz poniesienia przez Wykonawcę kosztów z tym związanych a także przywrócenia do stanu poprzedniego. zgłoszeniu Zamawiającemu wystąpienia robót zamiennych, w terminie 7 dni od stwierdzenia konieczności ich wykonania oraz przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia odpowiednich protokołów konieczności. utrzymaniu miejsca robót w czystości i porządku. zapewnieniu ciągłego dojazdu do posesji. powiadomieniu mieszkańców o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni wcześniej przed planowanym wejściem w teren poprzez wywieszanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeń oraz innych miejscach umożliwiających poinformowanie mieszańców o przerwie, minimalizowania przerw w dostawach wody, codziennym sprzątaniu po wykonanych robotach, zagospodarowaniu wytworzonych odpadów i przestrzeganiu przepisów formalno-prawnych wynikających z Ustawy o odpadach z dnia z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zmian.), usunięciu wad wskazanych w protokołach odbiorów w terminie 10 dni lub określonym przez przedstawiciela Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą, a następnie ponownego zgłoszenia prac do odbioru, udzieleniu Zamawiającemu gwarancji robót na okres 3 lat od dnia podpisania protokołu końcowego, usunięciu usterek i wykonaniu napraw gwarancyjnych niezwłocznie po otrzymaniu informacji o awarii. Zgłoszenie awarii może zostać przekazane telefonicznie lub faxem. przestrzeganiu przepisów i wymogów BHP na terenie budowy przez wszystkich pracowników Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku wielobranżowego nr 6 w kompleksie K-0951 w Siedlcach - Sprawa ZP/32/2016
Dodano: 2016-07-25 - Montaż instalacji klimatyzacji na III piętrze w skrzydle B (część wschodnia) budynku KPRM przy Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku przy ul. Mirkowskiej 48D w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2016-06-24 - Utwardzenie powierzchni przy budynkach SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku DZP/47/2016
Dodano: 2016-04-28 - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sieci wodociągowej
Dodano: 2016-03-24 - Rozbudowa budynku Samorządowego Przedszkola w Winnicy gmina Winnica - II etap
Dodano: 2016-03-08 - Utwardzenie placu, wykonanie alejek i chodnika w Zespole Szkół Nr 1 w Żelechowie.
Dodano: 2016-02-23 - Przebudowa kompleksu lekkoatletycznego na Stadionie Miejskim w Białobrzegach
Dodano: 2016-02-19 - Remont boiska sportowego wraz z wykonaniem terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego im. Tadeusza Kościuszki w Garwolinie.
Dodano: 2016-02-01 - Remont i modernizacja sali stołówkowej, restauracyjnej oraz sali konferencyjnej w budynku Powiatowego Ośrodka Sportu i Zarządzania Lokalami w Miętnem.
Dodano: 2016-01-14