Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280 ogłasza przetarg
- Adres: 02-130 Warszawa, ul. Gorlicka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 658 34 30 , fax. 0-22 658 34 30
- Data zamieszczenia: 2020-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280
ul. Gorlicka 3
02-130 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 658 34 30, fax. 0-22 658 34 30
REGON: 80041000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola280.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładziny w hali sportowej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280 im. Tytusa Chałubińskiego w Warszawie przy ul. Gorlickiej 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładziny w hali sportowej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 280 im. Tytusa Chałubińskiego w Warszawie. Powierzchnia użytkowa hali wynosi: 1150,00 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu/podmiotów, na zasoby którego/których Wykonawca powołał się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli Wykonawca nie wykazał samodzielnego spełnienia warunków udziału w postępowaniu), zawierający w szczególności informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). 3. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie kosztorysu dołączonego do dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej itp.). 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6. Wykaz materiałów, urządzeń, norm lub innych rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ lub jej załącznikach, ze wskazaniem typu, nazwy handlowej i producenta oraz parametrów technicznych, a także dołączy dokumenty potwierdzające ww. dane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
Dodano: 2024-05-10 - Modernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-10 - Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
Dodano: 2024-05-10 - Remont pustostanu lokalu mieszkalnego przekazanego do jednorazowej dyspozycji dla Dzielnicy Włochy – lokal nr 1 w budynku przy ul. Jezuickiej 6/8 w zasobach administrowanych przez ZGN Śródmieście
Dodano: 2024-05-10 - Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
Dodano: 2024-05-10 - Przystosowanie budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 2 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-05-10 - SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
Dodano: 2024-05-10 - „Rozbudowa drugiej klatki schodowej w ramach rozbudowy i przebudowy budynku Ośrodka Edukacji Regionalnej w Lipiance”
Dodano: 2024-05-10 - „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
Dodano: 2024-05-09 - SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
Dodano: 2024-05-09