Przetargi.pl
WYMIANA WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZCZAWINIE KOŚCIELNYM ul. Jana Pawła II Nr 1, gm. Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-550 Szczawin Kościelny, ul. Jana Pawła II 10/9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2351372 , fax. 024 2351366
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Jana Pawła II 10/9 10/9
    09-550 Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 024 2351372, fax. 024 2351366
    REGON: 00055049100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZCZAWINIE KOŚCIELNYM ul. Jana Pawła II Nr 1, gm. Szczawin Kościelny, woj. mazowieckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące wymiany wykładziny podłogowej w Szkole Podstawowej w Szczawinie Kościelnym ul. Jana Pawła II Nr 1, Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie wylewki samopoziomującej 2. Położenie homogenicznej specjalistycznej wykładziny elastycznej gr. 2 mm (np. GAMRAT) - 666,55 m2 - kolor beżowy m2 347,650 - kolor niebieski m2 146,700 - kolor żółty m2 172,200
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykażą, że osoby przewidziane do kierowania robotami posiadają niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia uprawnienia oraz że są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej z racji prowadzonej działalności. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) wykażą, że osoby przewidziane do kierowania robotami posiadają niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia uprawnienia oraz że są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej z racji prowadzonej działalności. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. X ust.1 p.2) i 3) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. X ust.1 p.4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach