Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3326665 , fax. 022 3326694
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Pl. Powstańców Warszawy 1 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3326665, fax. 022 3326694
REGON: 14067464900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładziny podłogowej oraz malowanie pomieszczeń Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładziny podłogowej oraz malowanie pomieszczeń Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: a. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem publicznym; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj., wykonali minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 300.000zł brutto. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1 albo po wezwaniu nie uzupełnił brakujących dokumentów lub oświadczeń lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (przedstawione przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SIWZ - DRUK 1). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom określonym w siwz wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Inne dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, Wykonawcy muszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę, 6. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest wymiana płytek PCV na wykładzinę dwukolorową z tworzywa sztucznego kl. ścieralności T TARKETT ,,granit o gr. 2mm
Dodano: 2016-07-01 - Przedmiotem zamówienia jest wymiana płytek PCV na wykładzinę dwukolorową z tworzywa sztucznego kl. ścieralności P TARKETT ,granit o grubości 2 mm
Dodano: 2016-06-21 - Remonty w Miejskim Przedszkolu nr 1, 3, 5 i 8, Szkole Podstawowej nr 4 i 6 oraz Miejskim Zespole Szkół nr 1 w Ciechanowie.
Dodano: 2016-04-29 - Likwidacja przecieków w BUW przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
Dodano: 2016-04-27 - Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych w obiektach Centrum Onkologii- Instytutu w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 i Wawelskiej 15, Pn-166/15/EK
Dodano: 2015-11-03 - Wykonanie podłóg z wykładzin PVC w remontowanym budynku nr 3 w J.W. przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu (zad. 16120).
Dodano: 2015-08-07 - Przebudowa korytarzy i klatek schodowych w pawilonach A, B, C w DPSWWiP w Radomiu
Dodano: 2015-05-20 - Wykonanie prac związanych z likwidacją przecieków w budynku BUW w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66 w miejscach tj. m. in.: - remont izolacji w strefie nad śmietnikiem, - remont izolacji w strefie nad pocztą, - remont izolacji od strony Wybrzeża Kościuszkowskiego i przecieki do maszynowni wentylatorni B 1 i pompowni tryskaczy na poziomie -2, - remont izolacji oraz przecieków w magazynie zwartym na poziomie 0 budynku, - remont izolacji w centrali wentylacyjnej nr 19 na dachu
Dodano: 2015-04-02 - Wykonanie podłóg z wykładzin z PVC i z deski barlineckiej w budynku nr 3 i 149 w kompleksie wojskowym 6000 w Bydgoszczy (zad. 11315 i 11309 )
Dodano: 2015-04-02 - Remont posadzek w SPCSK
Dodano: 2014-05-14