Przetargi.pl
Wymiana wykładziny podłogowej na zntyposlizgową w salach lekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcacych Integracyjnych Nr 2, ul. Lipińskiego 2 w Krakowie.

Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 30-510 Kraków, ul. Sokolska 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6565604 , fax. 012 6563477
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe
    ul. Sokolska 13 13
    30-510 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6565604, fax. 012 6563477
    REGON: 00025516090935
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:zeopoludnie.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładziny podłogowej na zntyposlizgową w salach lekcyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcacych Integracyjnych Nr 2, ul. Lipińskiego 2 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana posadzek na wykładzine antyposlizgową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623217
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagana jest wpłata wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie wykonawcy którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jezeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, 2. posiadaja niezbedna wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia, 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia z powodów o ktorych mowa w art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówien publicznych, Ocena spełnienia waruynków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłozonych oswiadczen i dokumentow metoda spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany i opieczetowany formularz ofertowy i druk oswiadczenia - zał. Nr 1 i 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzedowoaktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - ksero, w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - ksero, 3. Dokumenty stwierdzajace, że osoby które będa uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku kierownika robót kopie zaświadczenia potwierdzajacego jegop przynalezność do Izby Inżynierów Budownictwa , 4. Kosztorys ofertowy uproszczony sporzadzony na podstqwie załączonego przedmiaru robót z podaniem danych wyjściowych do kosztorysowania jak rbg, kp, zysk oraz podatkiem VAT 22%. Dołaczyc wykaz materiałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zeopoludnie.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach