Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 91-142 Łódź, ul. Rojna 15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 652 24 25 , fax. 042 652 24 25 wew. 21
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Rojna 15 15
91-142 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 652 24 25, fax. 042 652 24 25 wew. 21
REGON: 00100305230000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrojna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładzin w pokojach mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wymiana wykładzin w pokojach mieszkańców w budynku Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Rojnej 15. Prace swoim zakresem obejmują demontaż starej wykładziny i płytek, szpachlowanie, wykonanie wylewki wyrównawczej oraz montaż wykładziny plus akrylowanie. Zakres robót nie obejmuje zakupu wykładziny, gdyż stanowi ona własność Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp:: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu, o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz nie mniej niż 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsrojna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na ułożeniu wykładziny PCW oraz wykładziny prądoprzewodzącej dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2015-08-07 - Wymiana posadzek na korytarzu na parterze w budynku Domu Pomocy Społeczne w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2013-05-23 - wymiana posadzek na korytarzach I i II piętra budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Tryb.
Dodano: 2012-06-25 - Likwidacja barier architektonicznych w budynku głównym szkoły - ciągi komunikacyjne poziome i pionowe realizowane w Zespole Szkół Specjalnych Nr 5 w Pabianicach, ul. Pułaskiego 32
Dodano: 2012-06-21 - Wymiana wykładziny dywanowej
Dodano: 2011-08-22 - Roboty Remontowe w budynku B II Oddziału ZUS w Łodzi
Dodano: 2010-08-23 - Roboty Remontowe w obiektach II Oddziału ZUS w Łodzi
Dodano: 2010-07-22 - Wykonanie podłóg w Oddziale Położniczo-Ginekologicznym o powierzchni 446 m?. Znak sprawy 26/ZPN/10
Dodano: 2010-05-14 - Wymiana wykładziny dywanowej w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. i w Inspektoracie ZUS w Opocznie
Dodano: 2009-10-23 - Wymiana wykładziny dywanowej w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. i w Inspektoracie ZUS w Opocznie
Dodano: 2009-09-17