Przetargi.pl
Wymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 a.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
    REGON: 00001775600141
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 a. 1. W ramach prac remontowych przewiduje się do wykonania następujący zakres robót: 1) zerwanie starych wykładzin z tworzyw sztucznych, 2) rozebranie posadzki z płytek ceramicznych, 3) wykonanie warstwy wyrównującej grubości średnio 3 cm, 4) ułożenie wykładzin obiektowych wraz z wykonaniem warstwy wyrównującej, 5) wywiezienie materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją, 6) wynoszenie i wnoszenie wyposażenia w remontowanych pomieszczeniach biurowych. 2. Warunki realizacji: 1) ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie, 2) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez wykonawcę, 3) podstawowe materiały budowlane niezbędne do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, 4) wykonawca udzieli pisemnej rękojmi na okres 36 m-cy, 5) wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres 36 m-cy oraz jej warunki zawierające: a) warunki utraty gwarancji przez zamawiającego, b) zdarzenia powodujące utratę gwarancji przez zamawiającego, c) termin przystąpienia do prac celem usunięcia usterek. 6) prace należy przeprowadzić w uzgodnieniu z Kierownikiem Inspektoratu ZUS w Żarach, upoważnionym pracownikiem Wydziału Inwestycji i Remontów oraz w sposób niezakłócający pracy Inspektoratu, 7) wszelkie prace związane z hałasem należy prowadzić po godz. 15:00, 8) pomieszczenia po zakończeniu robót należy doprowadzić do stanu pierwotnego, 9) od momentu przez wykonawcę pomieszczeń od zamawiającego, wykonawca, odpowiada zarówno za stan BHP, ochronę p.poż. jak i za szkody powstałe w okresie trwania prac. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623217
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2) wykonali min. 1 pracę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości min. 25.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) wyceniony przedmiar robót, 4) określenie warunków gwarancji jakości, zawierające: - warunki utraty gwarancji przez zamawiającego, - zdarzenia powodujące utratę gwarancji przez zamawiającego, - termin przystąpienia do prac celem usunięcia usterek, 5) warunki rękojmi za wady fizyczne, 6) oświadczenie, że materiały budowlane niezbędne do realizacji zamówienia będą posiadały aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, 7) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty przetargowej, 8) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości min. 25.000,00 zł brutto oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach