Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg
- Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
ul. 1-go Maja 55 55
44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
REGON: 27120497190927 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładzin pcv w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Jastrzębiu Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na wymianie wykładzin podłogowych pcv w ilości około 670 m2 wraz z remontem posadzek w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Jastrzębiu Zdroju. Lokale mieszkalne do remontu będą przekazywane sukcesywnie w ciągu roku. Warunki techniczne: 1. Zakres prac wraz ze sposobem rozliczenia wykonanych usług zawarty jest w Załączniku do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 2. Zamawiający przewiduje wykonanie robót wyłącznie z materiałów własnych Wykonawcy (bez udziału materiałów Inwestora). Do wykonania zamówienia Wykonawca użyje materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 3. Za wypadki i szkody powstałe przy wykonywaniu zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 4. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren świadczenia usługi w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykaz materiałów załączonych do specyfikacji: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - 8 str. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał 2 roboty budowlane o podobnym charakterze, o wartości min. 70.000,00 zł brutto każda z robót oraz przedłoży dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, np. referencje, protokoły odbioru itp. Jako roboty podobne należy rozumieć roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu robót murarsko-tynkarskich, posadzkarskich, układaniu wykładzin pcv lub glazury itp. 2. dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikami nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 siwz. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł słownie: (dwa tysiące złotych 00/100) (w przypadku, gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w kasie, kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy umieścić w ofercie), Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do siwz, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ lub podmiot wydający stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i którę będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg załącznik nr 3 do siwz, Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w załączniku nr 3 do siwz wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowódem wpłaty potwierdzającym aktualne członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. ze zmianami), Wykaz zadań podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wg załącznika nr 4 do siwz, Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań podanych w załączniku nr 4 do siwz, (np. referencje, protokoły odbioru itp.), Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w pkt 10, 11 siwz). - przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 5a, 5b do siwz). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. UWAGA: w/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem pkt 9.1.12 siwz mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodnośc z oryginałem przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. oraz z 2008 r. nr 188 poz. 1155). Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopii) traktowane będzie jak jego brak. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sanitariatów wraz z pomieszczeniem socjalnym w budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Dąbrowskiego 24 Chorzów
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana wykładzin w salach zajęć i holu I piętra w Przedszkolu Nr 20 przy ul. Czempiela 49 w Chorzowie
Dodano: 2016-02-19 - Prace modernizacyjne w pomieszczeniu nr 117 w budynku Wydz. Elektrycznego przy ul. Akademickiej 10. Oznaczenie sprawy OZ/B/15/51/DM
Dodano: 2015-09-24 - Modernizacja sali gimnastycznej wraz z rozbudową zaplecza w budynku Akademickiego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 36
Dodano: 2014-12-09 - Remont i modernizacja budynku Siemianowickiego Centrum Kultury przy ul. Niepodległości 45 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2014-11-24 - Wymiana posadzek w budynkach: szkoły i warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim przy ul. G. Morcinka 9
Dodano: 2014-06-17 - Zakup i montaż podłogi sportowej w hali Omega przy ul. Harcerskiej 14a w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2014-05-30 - Remont korytarzy i klatek schodowych w Gimnazjum nr 8 przy ul. Ks. Czempiela 52 w Chorzowie
Dodano: 2014-04-28 - Remont sali nr 6 oraz posadzki salki gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 24 przy ul. 17 Sierpnia 1 w Chorzowie
Dodano: 2014-04-11 - Dostawę i montaż wykładziny panelowej PCV w pomieszczeniach budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Krupskim Młynie
Dodano: 2013-11-30