Przetargi.pl
Wymiana wykładzin oraz drzwi do pomieszczeń biurowych, remont sanitariatów -II pion w budynku I/ZUS w Kłodzku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-390 Wałbrzych, ul. Kasztanowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6497175 , fax. 74 8423379
  • Data zamieszczenia: 2015-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    ul. Kasztanowa 1 1
    58-390 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6497175, fax. 74 8423379
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładzin oraz drzwi do pomieszczeń biurowych, remont sanitariatów -II pion w budynku I/ZUS w Kłodzku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana wykładzin oraz drzwi do pomieszczeń biurowych, remont sanitariatów -II pion w budynku I/ZUS w Kłodzku, zakres prac objętych zamówieniem: - wielozakresowy kompleksowy remont 5 sanitariatów obejmujący wszystkie branże, - remont części stolarki drzwiowej polegający na wymianie 31 szt. ościeżnic i skrzydeł 90, - wymianę 2 szt. parapetów wewnętrznych imitujących naturalny kamień, - wymianę klapy włazowej na strych na właz z drabinką składaną, - remont wykładzin PCV w pokojach biurowych polegający na wymianie istniejących na nowe w 31 pomieszczeniach o łącznej powierzchni ok. 720 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). II. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620 z późn. zm.). III. Termin i miejsce wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale VII SIWZ. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP C.K. I w Warszawie nr: 71 1020 5590 0000 0302 9360 7014. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Rozdziale III, Podrozdział II SIWZ - zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wałbrzychu, ul. Kasztanowa 1, pok. 259. 4. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać gwarantowanie dla beneficjenta gwarancji zapłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na jego pierwsze żądanie. Okres ważności gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (lub wybrany wykonawca odmówił podpisania umowy). Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. IV. Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium w trybie art. 46, ust. 1, 1a, 2, 4, ustawy. V. Utrata wadium 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach, gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust.1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach