Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7285200, 7285258 , fax. 095 7285454
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42 42
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7285200, 7285258, fax. 095 7285454
REGON: 00001775600539 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładzin i malowanie pokoi biurowych w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu polegajacego na wymianie wykładzin i malowaniu pokoi biurowych w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących opracowaniach, stanowiących załączn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. tj. a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 p.z.p. 2. Spełnia warunki podmiotowe: a) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat tj. licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadajacą swym zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 PLN (brutto) i przedstawi dokument potwierdzający, że zamówienie zostało zrealizowane należycie. b) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjnej c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. ( oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (co najmniej jedno zamówienie) odpowiadajacych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich odbiorców, zakresu, wartości i dat wykonania (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty) oraz dokument potwierdzający, że zamówienie zostało zrealizowane należycie, e) dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej. f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli dokument, o którym mowa w pkt e dotyczy osoby, którą wykonawca będzie dysponował, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną