Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6881212, 84 6881211 , fax. 846 866 974
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
ul. Kościuszki 103
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6881212, 84 6881211, fax. 846 866 974
REGON: 17756000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładzin dywanowych na PCV i malowanie pomieszczeń w I/ZUS w Zamościu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładzin dywanowych na PCV i malowanie pomieszczeń w I/ZUS w Zamościu. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: 1) zał. nr 1.1. - Przedmiar; 2) zał. nr 1.2. - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB); 3) zał. nr 1.3. - Wykaz pomieszczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432111-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) formularz oferty wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 9 do siwz; 2) kosztorys ofertowy sporządzony i podpisany stosownie do wytycznych określonych w § 12 ust. 2 siwz. 2. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenia wymagane w sekcji III.3); 2) pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem dokumenty osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną