Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, ul. Profesora Lotha
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8460620, 8460621 , fax. 598 460 621
- Data zamieszczenia: 2017-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
ul. Profesora Lotha 26
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8460620, 8460621, fax. 598 460 621
REGON: 77090151100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wyeksploatowanych części i akumulatorów w zasilaczach marki StarUPS 02/PN/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana wyeksploatowanych części i akumulatorów w zasilaczu marki StarUPS nr ST33-160KVA nr fab. 083160C0016 oraz StarUPS nr ST33-160KVA nr fab. 083160C0010. 1)Zakres prac przy naprawie zasilacza StarUPS nr ST33-160KVA nr fab. 083160C0016 a)wymiana kondensatorów DC i AC b)wymiana wentylatorów c)wymiana płyty PSU d)wymiana płyty SNBBYP e)wymiana przewodu panela sterującego f)kontrola podzespołów sygnalizacji i sterowania g)testy UPSa we wszystkich stanach pracy h)konserwacja podzespołów urządzenia (czyszczenie, odkurzanie itp.) i)sprawdzenie poprawności podłączenia kabli zasilających UPSa j)wymiana 60 szt. akumulatorów AML 100-12V k)Wystawienie raportu serwisowego z wyszczególnieniem uwag, co do pracy zasilacza UPS. 2)Zakres prac przy naprawie zasilacza StarUPS nr ST33-160KVA nr fab. 083160C0010 a)wymiana kondensatorów DC i AC b)wymiana wentylatorów c)wymiana płyty PSU d)wymiana płyty SNBBYP e)kontrola podzespołów sygnalizacji i sterowania f)testy UPSa we wszystkich stanach pracy g)konserwacja podzespołów urządzenia (czyszczenie, odkurzanie itp.) h)sprawdzenie poprawności podłączenia kabli zasilających UPSa i)wymiana 60 szt. akumulatorów AML 100-12V j)Wystawienie raportu serwisowego z wyszczególnieniem uwag, co do pracy zasilacza UPS. 3)W cenie oferty należy uwzględnić odbiór i utylizacje wymienianych części i akumulatorów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31430000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną