Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 677 05 91 , fax. 43 677 07 09
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
ul. 9 Maja 95 95
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 43 677 05 91, fax. 43 677 07 09
REGON: 73009757200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wrót garażowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wrót garażowych w budynkach nr 42 i 43 w kompleksie wojskowym 2617 Sieradz: 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 1.1.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ; 1.1.2. Kosztorysu nakładczego (wykonanego metodą szczegółową) - załącznik nr 6 do SIWZ; 1.2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. 1.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. 2. Roboty budowlane muszą spełniać wymogi opisane w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211483
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN dla zamówienia. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Wymianę wrót garażowych, nr sprawy 30/PN/2014. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.03.2014 r. do godz. 1100. 5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną