Przetargi.pl
„Wymiana wraz z dostawą zaworów stopowo-klapowych DN350 w lunecie pompowni na poz. 500 przy szybie "Wschodni II" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana wraz z dostawą zaworów stopowo-klapowych DN350 w lunecie pompowni na poz. 500 przy szybie "Wschodni II" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:wymianę wraz z dostawą zaworów stopowo-klapowych DN350 w lunecie pompowni głównego odwadniania na poziomie 500 m do szybu „Wschodni II” wraz z przygotowaniem kompletnej dokumentacji zgodnie z poniższym.Zakres wymiany: opracowanie technologii bezpiecznego wykonania prac związanych z przedmiotową wymianą. w zakresie Wykonawcy są wszelkie prace związane z dostawą i wymianą 2 szt. zaworów zwrotnych klapowych zabudowanych na rurociągach DN350 głównego odwodnienia w chodniku rurowym (lunecie szybowej) do szybu „Wschodni II” na poz. 500 m. w celu prawidłowego wykonania zadania Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały uszczelniające oraz złączne dla połączeń kołnierzowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44161000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 3 900,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące dziewięćset 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się: dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia Kierownika Działu Energomechanicznego,• minimum 2 osoby posiadające uprawnienia dozoru wyższego o specjalności górnicze wyciągi szybowe,• minimum 2 osoby z uprawnieniami dozoru o specjalności górnicze wyciągi szybowe,• minimum 5 pracowników brygad szybowych, w których składzie będzie osoba z uprawnieniami ślusarza, spawacza, obsługi wciągników i wciągarek. należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na wymianie zaworów stopowo-klapowych o łącznej wartości minimum 100 000 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach