AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-516 Warszawa, Starościńska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 379 45 45 , fax. 22 379 45 43
- Data zamieszczenia: 2019-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Spółka z o.o.
Starościńska 1
02-516 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 379 45 45, fax. 22 379 45 43
REGON: 01529632200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwkwatera.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zarządzanych przez Oddział Terenowy Lubuski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zarządzanych przez Oddział Terenowy Lubuski. 2. Zamówienie podzielone zostało na 3 zadania: Zadanie 1 Brzezie k/Sulechowa; Zadanie 2 Żagań; Zadanie 3 Międzyrzecz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A – dla zadania nr 1 i 2 lub 2B do SIWZ – dla zadania nr 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie skonkretyzował warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części XX i formie określonej w Części XIX SIWZ, ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - w zakresie wybranych zadań; b) wypełnionego formularza cenowego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ - w zakresie wybranych zadań. UWAGA! Formularz oferty i formularz cenowy (załącznik nr 1A do SIWZ) są dokumentami powiązanymi. Ceny zastosowane w obu dokumentach powinny być tożsame; c) wykazu prac, powierzonych podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną