Przetargi.pl
Wymiana wodomierzy na terenie sołectw Chrostkowo oraz Janiszewo

Gmina Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87602 Chrostkowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2870039 wew.44 , fax. 542 870 039
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrostkowo
    87602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2870039 wew.44, fax. 542 870 039
    REGON: 91086652500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chrostkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wodomierzy na terenie sołectw Chrostkowo oraz Janiszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wodomierzy wraz ze skonfigurowanymi modułami radiowymi oraz materiałami do montażu wodomierzy spełniające wymagania techniczne wskazane poniżej, w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy). Wszystkie wodomierze muszą być dostosowane do zdalnego odczytu radiowego oraz przystosowane do odczytu przez posiadany system IZAR. W skład każdego wodomierza wchodzą wszelkie niezbędne elementy do jego montażu tj. nakrętki, łączniki, komplety uszczelek oraz zaworki zwrotne. Wszystkie wodomierze muszą być odpowiednio zaplombowane. Zamawiający przewiduje również, że w maksymalnie 20% instalowanych wodomierzy może wystąpić konieczność zastosowania zestawów redukcyjnych na prawą i lewą stronę wodomierza w celu zredukowania średnicy z poprzedniej na właściwą. Każdy wodomierz powinien być zabezpieczony odpowiednią plombą. Wszystkie wodomierze wraz z modułami radiowymi należy skonfigurować do odczytu z posiadanym przez Zamawiającego systemem IZAR. Niewykorzystane wodomierze z kompletami montażowymi oraz nasadkami radiowymi pozostają w posiadaniu Zamawiającego. 2. Wodomierze powinny odpowiadać n/w warunkom: 1) Wodomierze objętościowe do wody zimnej DN15, DN20: a) wodomierz objętościowy do wody zimnej, b) liczydło min. ośmiobębenkowe, c) przystosowany do montażu nakładki radiowej bez konieczności naruszania cechy legalizacyjnej, d) przystosowany do montażu w każdej pozycji (pozioma, pionowa, ukośna), e) ciągły strumień objętości: - DN15 - Q3=2,5 m3/h, - DN20 - Q3=4,0 m3/h, d) klasa metrologiczna minimum R160, e) wodomierz winien być zaopatrzony w ochronę przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego, f) konstrukcja zgodna z wymogami norm unijnych, g) ciśnienie robocze do 16 Bar, h) posiadać atest higieniczny, i) posiadać bieżącą cechę legalizacji, j) posiadać gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące, k) przeznaczony do pomiaru wody pitnej zimnej do min. 30oC, l) posiadać możliwość instalacji nasadki do odczytu zdalnego – radiowego. m) nie dopuszcza się rozwiązań na przekaźnikach kontaktronowych, zjawisku Halla, indukcyjnych, n) oferowane wodomierze muszą być fabrycznie nowe, o) długość zabudowy wodomierza musi wynosić: - DN15 – 110 mm, - DN20 – 130 mm, p) wodomierze muszą myć wykonane z mosiądzu M058 lub M059, q) nie dopuszcza się wykonania wodomierza z tworzywa lub produktów kompozytowych. 2) Wodomierze objętościowe do wody zimnej DN25, DN40: a) wodomierz objętościowy, b) liczydło min. pięciobębenkowe f) przystosowany do montażu nakładki radiowej bez konieczności naruszania cechy legalizacyjnej g) przystosowany do montażu w każdej pozycji (pozioma, pionowa, ukośna) c) ciągły strumień objętości  DN25 Q3=6,3 m3/h,  DN40 Q3=16,0 m3/h, d) klasa metrologiczna minimum R160, e) wodomierz winien być zaopatrzony w ochronę przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego, f) konstrukcja zgodna z wymogami norm unijnych, g) ciśnienie robocze do 16 Bar, h) posiadać atest higieniczny, i) posiadać bieżącą cechę legalizacji, j) posiadać gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące, k) przeznaczony do pomiaru wody pitnej zimnej do min. 30oC; l) posiadać możliwość instalacji nasadki do odczytu radiowego m) nie dopuszcza się rozwiązań na przekaźnikach kontaktronowych, zjawisku Halla, indukcyjnych, n) oferowane wodomierze muszą być fabrycznie nowe, o) długość zabudowy wodomierza musi wynosić:  DN25 – 260 mm,  DN40 – 300 mm, p) wodomierze muszą myć wykonane z mosiądzu M058 lub M059, q) nie dopuszcza się wykonania wodomierza z tworzywa lub produktów kompozytowych. 3) Wodomierze śrubowe do wody zimnej DN150: a) wodomierz śrubowy, b) liczydło min. pięciobębenkowe, h) przystosowany do montażu nakładki radiowej bez konieczności naruszania cechy legalizacyjnej, c) ciągły strumień objętości  DN150 Q3=350 m3/h, d) klasa metrologiczna minimum R160, e) wodomierz winien być zaopatrzony w ochronę przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego, f) konstrukcja zgodna z wymogami norm unijnych, g) ciśnienie robocze do 16 Bar, h) posiadać atest higieniczny, i) posiadać bieżącą cechę legalizacji, j) posiadać gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące, k) przeznaczony do pomiaru wody pitnej zimnej do min. 30oC; l) posiadać możliwość instalacji nasadki do odczytu radiowego nie dopuszcza się rozwiązań na przekaźnikach kontaktronowych, zjawisku Halla, indukcyjnych, m) oferowane wodomierze muszą być fabrycznie nowe, n) długość zabudowy wodomierza musi wynosić:  DN150 – o) wodomierze muszą myć wykonane z mosiądzu M058 lub M059, p) nie dopuszcza się wykonania wodomierza z tworzywa lub produktów kompozytowych. 3. Wymagania dotyczące konfiguracji, wymiany i montażu wodomierzy: a) montaż i konfiguracja modułów radiowych z wodomierzami, b) powiadomienie użytkowników o zamiarze przeprowadzenia wymiany wodomierzy, poprzez wywieszenie w sposób widoczny ogłoszeń na tablicach ogłoszeń oraz uzgodnienie z użytkownikami lokali terminów wykonania wymiany, c) zdemontowanie wodomierzy, d) wymiana dwóch uszczelek fibrowych i wbudowanie materiałów niezbędnych do spełnienia wymogów stawianych wodomierzom przez Zamawiającego – (np. protokół konieczności) e) oplombowanie plombą zatrzaskową z naniesionym trwale numerem seryjnym, f) wykonanie próby szczelności, g) spisanie protokołów z wymiany wodomierzy i uzyskanie potwierdzenia od użytkowników lokali, h) na protokole wymiany musi występować: imię i nazwisko lokatora, dokładny adres, numer fabryczny wodomierzy nowych oraz zdemontowanych, stan wodomierzy nowych oraz zdemontowanych, numer seryjny plomby, numer nakładki radiowej, data montażu, podpis wykonawcy oraz podpis lokatora. i) utylizacja wodomierzy zdemontowanych – odkup wodomierzy od Zamawiającego, j) Wykonawca musi dokonać 2 próby montażu wodomierzy, w przypadku braku kontaktu z lokatorem niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące nakładek radiowych: a) nakładka radiowa/moduł nie może przesłaniać liczydła wodomierza oraz wskaźnika rozruchu, b) wymagany jednokierunkowy system komunikacji między nakładką (modułem), a urządzeniem odczytującym, c) klasa szczelności nakładki – IP68, d) teoretyczny okres żywotności baterii minimum 10 lat, e) nakładka typu „click-on” musi mieć możliwość zamontowania na wodomierz bez konieczności jego demontażu i ponownej legalizacji, f) nakładka musi być montowana w sposób uniemożliwiający jej demontaż bez naruszenia plomb, g) wymagane cechy modułów do odczytu radiowego: - indeks rzeczywisty licznika, - alarm przerwania komunikacji pomiędzy modułem a wodomierzem, - alarm o próbie zakłócenia polem magnetycznym wodomierza, - alarm cofania wody, - alarm niskiego poziomu baterii (< 1 roku), - alarm nadmiernego przepływu - alarm za niskiego przepływu, - wykrywanie wycieków, - zatrzymanie licznika, - nakładka musi mieć możliwość przeprogramowania w przypadku wymiany wodomierza po upływie okresu legalizacji, - nakładka musi posiadać certyfikat CE, - moduł musi być kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego urządzeniem odczytująco – programującym i wodomierzami, - alarm o zanieczyszczeniu na trójwymiarowym wskaźniku - nakładka musi mieć możliwość zaprogramowania czasu wysyłania informacji minimum 30 sek. - moduł radiowy musi mieć wyżłobione miejsce na wsunięcie plomby zabezpieczającej przed niepowołanym rozłączeniem modułu z wodomierzem - komunikacja jednokierunkowa 5. Wymagania dotyczące wykonania studzienki wodomierzowej (rewizyjnej): W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona jedną studzienkę wodomierzową (rewizyjną) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Studzienka wodomierzowa ma być wykonana z tworzywa poprzez zespawanie płyt polipropylenowych PP. Studzienka może mieć kształt walca lub prostopadłościanu. Zbiornik szczelny polipropylenowy, do którego za pomocą otworów wprowadza się przyłącze wodne Ø160. Dostęp do wnętrza studzienki ma odbywać się przez właz rewizyjny ok Ø 800 mm, który będzie zabezpieczony nakładaną pokrywą z polipropylenu wyposażoną w uchwyt. Właz studzienki może być przystosowany do nałożenia na nią pokrywy żeliwnej. Zbiornik należy posadowić na warstwie 15 cm zagęszczonego kruszywa. Następnie zbiornik należy obsypywać warstwami co 30 cm stopniowo zagęszczając, obsypką nie zawierającą fragmentów stałych lub ostrych, które mogłyby uszkodzić konstrukcję studzienki. Szerokość obsypki wokół zbiornika nie powinna być mniejsza niż 15 cm. Do wykonania studzienki wodomierzowej należy zastosować ww. wodomierz śrubowy DN150 wraz z zaworami z jednej i drugiej strony wodomierza. 6. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1 zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 7. Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, zaniechaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników. 8. Wykonawca zobowiązany jest, w trakcie realizacji umowy, na okres zależny od specyfiki danej czynności wykonywanej w zakresie realizacji zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do Podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN, (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.08.2017 r. do godz. 10:00 i winno obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lipnie Nr 44 9542 0008 2004 0030 0013 0012 wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na które jest wnoszone. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 9. Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 10. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres, zgodnie z treścią § 12 niniejszej SIWZ, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 11. Odmowa wyrażenia przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium. 12. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania oferty, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 18. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Formularz oferty (zgodny z załączonym wzorem) – Załącznik nr 1; b) dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 11 niniejszej SIWZ); c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Dokumenty składane po ogłoszeniu informacji na temat złożonych ofert: a) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodne z załączonym wzorem) – Załącznik nr 2 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach