Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 323 215 , fax. 226 327 242
- Data zamieszczenia: 2016-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70
01225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 323 215, fax. 226 327 242
REGON: 66584000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana witryn i stolarki okiennej drewniane w 3 lokalach użytkowych – Górczewska 15 i 15A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje wymianę witryn i okien w lokalu użytkowym U3 ul. Górczewska 15, wymianę witryn, drzwi i okien w lokalu użytkowym U4 ul. Górczewska 15 oraz wymianę okien w lokalu użytkowym ul. Górczewska 15A. Budynki przy ul. Górczewskiej 15 i 15 A zostały wpisane do rejestru zabytków. Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem budowlanym oraz Decyzją Nr 124/N/2016, Decyzją Nr 165/N/2016, Decyzją Nr 1543/N/16, Decyzją Nr 711/N/16 będącymi integralną częścią s.i.w.z. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, będący integralną częścią s.i.w.z. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba wykonująca czynności, w zakresie realizacji zamówienia była zatrudniona przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj. w szczególności: - jedna osoba wykonująca roboty ogólnobudowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część s.i.w.z. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1500.00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie przegród budowlanych do wymogów ochrony przeciwpożarowej w ciągach komunikacyjnych oraz wymiana bram przeciwpożarowych w garażu w budynku Prokuratury Krajowej w Warszawie
Dodano: 2024-01-18 - Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap I prace remontowe.
Dodano: 2023-11-24 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-11-23 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sochaczewie
Dodano: 2023-10-27 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Łosicach
Dodano: 2023-10-17 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Mławie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Legionowie.
Dodano: 2023-10-05 - Remont stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-09-02 - Dostawa i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wykonanej z PCV w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2023-07-13