Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
- Data zamieszczenia: 2015-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6 4-6
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
REGON: 87112181000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana windy w budynku wysokim przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający oczekuje kompletnej wymiany dźwigu osobowego (rok budowy 1979, udźwig 1000 kg) funkcjonującego w budynku przy ul. Szosa Chełmińska 30/32 w Toruniu w zakresie: 1) opracowanie koncepcji wymiany dźwigu z zatwierdzeniem jej w Urzędzie Dozoru Technicznej (dalej UDT), uzyskaniem ewentualnych odstępstw, wykonanie paszportu technicznego oraz DTR, 2) Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na roboty budowlane/pozwolenia na budowę wymiany dźwigu osobowego w Wydziale Architektury i Budownictwa UM Torunia, 3) dostawa i wymiana wszystkich potrzebnych części i zespołów dźwigowych, 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich dokumentów odbiorowych tj. odbiór przez UDT i ewentualnym pozwoleniem na użytkowanie z PINB w Toruniu Szczegółowy opis wymagań technicznych dźwigu - wg Załącznika nr 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko - Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6 ODDZIAŁOWEGO PRZEDSZKOLA WRAZ Z WĘZŁEM ŻYWIENIOWYM W MAŁEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-07-18 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-07-14 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy dróg na terenie gminy Osielsko
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja drogi gminnej Krowice - Bielawy
Dodano: 2016-05-05 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-05-02 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-05-02 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej budynku gastronomicznego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie prowadzenia robót budowlanych.
Dodano: 2016-03-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej Wąbrzeźno-Myśliwiec
Dodano: 2016-03-15