Przetargi.pl
WYMIANA WIND TOWAROWYCH, WYMIANA PARAPETÓW, DRZWI ORAZ PRACE MALARSKIE W BUDYNKU NR 7 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4370 KPW ŚWINOUJŚCIE

Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261-242581 , fax. 261-242309
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
    ul. Steyera 28 28
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261-242581, fax. 261-242309
    REGON: 81114359400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpws.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA WIND TOWAROWYCH, WYMIANA PARAPETÓW, DRZWI ORAZ PRACE MALARSKIE W BUDYNKU NR 7 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4370 KPW ŚWINOUJŚCIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana wind towarowych, wymiana parapetów, drzwi oraz prace malarskie w budynku nr 7 w kk 4370 KPW Świnoujście. 2. Ofertę należy przygotować w oparciu o następujące dokumenty: 1) przedmiar robót Wymiany wind towarowych, wymiany parapetów, drzwi oraz prac malarskich w budynku nr 7 w kk 4370 KPW Świnoujście stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ (do pobrania osobno), 2) specyfikacja techniczna Wymiany wind towarowych, wymiany parapetów, drzwi oraz prac malarskich w budynku nr 7 w kk 4370 KPW Świnoujście stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ (do pobrania osobno), 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac, o których mowa w pkt. 2 w sposób nie kolidujący z eksploatacją kuchni - stołówki. Kuchnia musi pracować w ruchu ciągłym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2.506,53 zł (słownie: dwa tysiące pięćset sześć złotych 53/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpws.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach