Przetargi.pl
Wymiana więźby dachowej oraz stropu nad I piętrem niższej części budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych ul. Poznańskiej 10 w Łabiszynie

Starostwo Powiatowe w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031100 , fax. 052 3031302
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Żninie
    ul. Potockiego 1 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031100, fax. 052 3031302
    REGON: 09236143300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Łabiszynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana więźby dachowej oraz stropu nad I piętrem niższej części budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych ul. Poznańskiej 10 w Łabiszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę więźby dachowej oraz stropu nad I piętrem niższej części budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ul. Poznańskiej 10 w Łabiszynie zgodnie z załączonym przedmiarem robót budowlanych oraz przedmiarem instalacji elektrycznych. Szczegółowy zakres robót i technologia wykonania robót określone są w dokumentacji projektowej tj. ogólnej charakterystyce obiektu - robót, przedmiarze robót, przedmiarze instalacji elektrycznych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - które stanowią załączniki do specyfikacji oraz są dostępne na stronie internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy opisanych w ppkt. 1.1.do 1.4. 2.2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2.3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji . 2.4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 2.6. Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1. Jest niezgodna z ustawą; 3.2. Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3; 3.3. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 3.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; 3.7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - formularz nr 1, 1.2. Zaparafowany wzór umowy - formularz nr 6 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( oryginał lub kserokopia), 2.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - według formularza nr 3, 2.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych formularz nr 2. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie formularz nr 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem przynajmniej jednej roboty budowlanej w ww. okresie odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Łączna wartość wykazanych robót budowlanych w ww. okresie winna odpowiadać wartości co najmniej 500.000 złotych ( słownie: pięćset tysięcy złotych) 3.2. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności formularz nr 5 lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował z przedłożeniem dla kierownika robót budowlanych: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 400.000,00 złotych ( słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) lub posiadanie zdolności kredytowej minimum 400.000,00 złotych ( słownie: czterysta tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 6. Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach