Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w placówkach oświatowych w Płocku.

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w placówkach oświatowych w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje 3 części: Część 1 - Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kossobudzkiego 7 - I etap Część 2 - Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Mościckiego 4 Część 3 - Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Jasnej 8 - II etap.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - części 1 - 11.500,00 zł - części 2 - 7.300,00 zł. - części 3 - 5.800,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach