Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Usług i Przedsiębiorczości przy ul. Padlewskiego w Płocku - I etap - II piętro.

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Usług i Przedsiębiorczości przy ul. Padlewskiego w Płocku - I etap - II piętro.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie robót remontowych polegających na wymianie wewnętrznych instalacji elektrycznych w części budynku szkoły - II piętro: roboty elektryczne -demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej i obwodowej, -demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego (gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych), -montaż rozdzielnic wraz z osprzętem,w tym rozdzielni głównej, -montaż obwodów: gniazdowych, oświetleniowych - program podtynkowy, -montaż osprzętu (gniazda, łączniki, przyciski) - program podtynkowy, -montaż oddzielnego zasilania 230V stanowisk komputerowych, -montaż instalacji LAN, -montaż instalacji teletechnicznej, p.poż i monitoringu, -badania wykonanej instalacji elektrycznej:-pomiar rezystancji izolacji,- pomiar impedancji pętli zwarcia,- pomiar zadziałania wyłączników różnicowo-prądowych, - pomiar natężenia oświetlenia głównego awaryjnego i ewakuacyjnego,- pomiar tłumienności obwodów LAN. roboty budowlane -zaprawianie bruzd po montażu przewodów w programie podtynkowym, -malowanie zaprawionych bruzd farbą w kolorze jasnym z przetarciem tynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3500PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej . Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) musi spełnić każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 musi spełniać przynajmniej jeden Wykonawca, c) warunki określone w pkt 3) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1) Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowaniżej w pkt 1 ppkt 1) . 2) Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w niżej w pkt 1 ppkt 2). Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż wykonawca zrealizował należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 zamówienie o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto lub 2 zamówienia - każde o wartości nie nizszej niż 100 000,00zł brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*. * Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się zamówienie polegające na wykonaniu robót elektrycznych 3)Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa niżej pkt 1 ppkt 3) i 4) . Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami posiadającymi a) uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej , b) ważne grupy kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - min. 4 osoby , w tym: 2 osoby - z wykonywaniem pomiarów. 4)Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4) oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa niżej w pkt 1.ppkt 1). Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach /wg. rozdziału IV SIWZ/, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 do SIWZ. 2)Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zał. Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Zał. Nr 5 do SIWZ 4)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w Zał. Nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach