Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznych instalacji c.o. wraz z wymianą odbiorników ciepła, zaworami termostatycznymi, powrotnymi (odcinającymi), regulacją przepływu czynnika grzewczego, wykonaniem podejść dla zamontowania ciepłomierzy, w dwóch niezależnych lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Bohaterów Warszawy 12/2 i 12/2a w Bielsku-Białej

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznych instalacji c.o. wraz z wymianą odbiorników ciepła, zaworami termostatycznymi, powrotnymi (odcinającymi), regulacją przepływu czynnika grzewczego, wykonaniem podejść dla zamontowania ciepłomierzy, w dwóch niezależnych lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Bohaterów Warszawy 12/2 i 12/2a w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą odbiorników ciepła w dwóch lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Bohaterów Warszawy 12/2 i przy ul. Bohaterów Warszawy 12/2a w Bielsku-Białej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) podłączenie dwóch lokali mieszkalnych do pionu instalacji centralnego ogrzewania oraz wykonania podejść dla zamontowanych ciepłomierzy, 2) prace należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 2 i 2a do siwz i umowy, 3) zamówienie będzie realizowane na czynnych obiektach. Nie przewiduje się wyłączenia z użytkowania na czas prowadzenia robót lokali mieszkalnych w budynku, 4) po zakończeniu robót Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu jeden egzemplarz dokumentacji powykonawczej obejmującej projekt instalacji, dziennik budowy, protokoły odbiorów robót, opisy i rysunki dotyczące realizacji poszczególnych robót, dokumenty dla zastosowanych urządzeń i materiałów, w tym wszelkie wymagane atesty i gwarancje oraz książkę obmiarów. 3. Zakres robót zasadniczych w szczególności obejmuje: 1)wymianę wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania w dwóch lokalach objętych zamówieniem, 2)wymianę odbiorników ciepła, 3)wymianę zaworów termostatycznych, powrotnych (odcinających), 4)regulację przepływu czynnika grzewczego, 5)wykonanie podejść dla zamontowanych ciepłomierzy, 6)wykonanie podłączenia nowych instalacji c.o. z istniejącymi instalacjami, 7)wykonanie elementów instalacji elektrycznych, w tym również instalacji zasilających, 8)dostawę i montaż grzejników płytowych, 9)przeprowadzenie wymaganych testów i prób, w tym również ciśnieniowych, 10)uruchomienie instalacji c.o. wraz z przeprowadzeniem odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 11)inne prace konieczne do realizacji zamówienia, niezbędne do wykonania z punktu widzenia obowiązujących przepisów i wymogów prawa w tym zakresie, z zastrzeżeniem postanowień § 8 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w kwocie: 722,40 zł (słownie: siedemset dwadzieścia dwa złote 40/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z opisem przelewu „Wadium w post. Nr ZGM/DZ/98/2020/ADM – Wymiana wewnętrznych instalacji c.o. w lokalach mieszkalnych przy ul. Bohaterów Warszawy 12/2 i 12/2a w Bielsku-Białej”, przed upływem terminu składania ofert. 3.Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). 5.Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów: 1)oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2)szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego z uwzględnieniem postanowień Rozdziału VIII, 3)oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 4)oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 5)oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 14 do Specyfikacji, 6)wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, jeżeli już na etapie składania oferty przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom z podaniem wartości lub procentowej części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do Specyfikacji, jeżeli są mu znane 7)oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8)dowodu wniesienia wadium. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1 pkt. 3 – 5. 3.Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów – podwykonawców, dla wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 (pkt. II oświadczenia). 4.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej) musi złożyć dokumenty wymienione w ust. 1. 5.W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach podmiotu trzeciego, podmiot ten przedkłada dokumenty wymienione w ust. 1. 6.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: 1)dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3)dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach