Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Bytowie.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Dzieci Europy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Styp-Rekowskiego 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 822 25 89 , fax. 0-59 822 25 89
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Dzieci Europy
    ul. Styp-Rekowskiego 5 5
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 0-59 822 25 89, fax. 0-59 822 25 89
    REGON: 00019412200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oswbytow.infocity.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Bytowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bytowie. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: projekt budowlany i szczegółowa specyfikacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1.1. przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zadania o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia (roboty w zakresie instalacji elektrycznych) o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każde zadanie; 2.2. wykażą, że dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami; 2.3. wykażą, że dysponują lub będą dysponować brygadą roboczą składającą się co najmniej z 10 pracowników i kierownika budowy; 2.4. dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy przedstawią kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o odpowiedniej specjalności elektrycznej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony na składanie ofert 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 80.000zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 1.4.wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 1.5.wykaz narzędzi i urządzeń, niezbędnych do realizacji zadania - wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 1.6.wykaz co najmniej 10 pracowników i kierownika budowy, którzy będą brali udział w realizacji zadania wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika nr 5 do SIWZ, 1.7.kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o odpowiedniej specjalności elektrycznej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony na składanie ofert - dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, 1.8.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 80.000zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach 1.1 i 1.2 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 2.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy z wyłączeniem pełnomocnictw, które należy przedłożyć w oryginale lub jako notarialnie potwierdzone kopie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oswbytow.infocity.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach