Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy przy ul. Ostrobramskiej 38, Grochowskiej 171A, Zamienieckiej 81

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy przy ul. Ostrobramskiej 38, Grochowskiej 171A, Zamienieckiej 81
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budyn-kach położonych na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. War-szawy przy ulicy: Ostrobramskiej 38, Grochowskiej 171A oraz Zamienieckiej 81. Zakres robót obejmuje m.in.: dla budynku przy ul. Ostrobramskiej 38: a)tablice główne budynku, b)wewnętrzne linie zasilające, c)układy pomiarowe, d)instalacja ogólnoadministracyjna, e)ochrona przeciwporażeniowa, f)ochrona przepięciowa, g)instalacja niskoprądowa. dla budynku przy ul. Grochowskiej 171A: a)wewnętrzne linie zasilające (wlz), b)tablica administracyjna TA, c)tablice mieszkaniowe TM, d)instalacje odbiorcze lokali mieszkaniowych, e)instalacje odbiorcze administracyjne, f)instalacja połączeń wyrównawczych, g)instalacje teletechniczne. dla budynku przy ul. Zamienieckiej 81: a)wymiana rozdzielnic i linii zasilająco-rozdzielczych budynku od złącza kablowego do tablic rozdzielczych odbiorczych w lokalach mieszkalnych i użytkowych z wy-niesieniem liczników poza lokale, b)wymiana instalacji oświetleniowej klatki schodowej i korytarza wejściowego oraz w piwnicach, c)ułożenie przewodów zasilających instalację oświetleniową na poddaszu, d)wykonanie nowej instalacji do przycisków dzwonkowych lokalowych, e)montaż orurowania na klatkach schodowych i szafek piętrowych, do przeniesienia okablowania telefonicznego i telewizji kablowej ułożonego na wierzchu ścian, f)montaż instalacji połączeń wyrównawczych uziemiających w piwnicach, g)zabezpieczenie i przebudowa kabli telefonicznych prowadzonych po elewacji bu-dynku. Przedmiotu zamówienia nie obejmuje swoim zakresem wymiany instalacji elektrycz-nych w lokalach mieszkalnych. Zamawiający dysponuje zgłoszeniami wykonania robót do Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. 2.Zakres robót określają: dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru ro-bót budowlanych, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. a)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku tych cen - w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. b)Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Za-proponowane materiały równoważne muszą spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe określone w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do: a)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budow-lanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, techno-logii, norm i warunków technicznych. c)prowadzenia robót zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. d)zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. e)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu tech-nicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. f)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. g)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz komplek-owego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnie-niem ich utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 312111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 2 200,00 zł, (słownie: dwa tysiące dwieście złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach