Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-172 Warszawa, ul. Tyszkiewicza 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 6321009, 6321008 , fax. 0-226321009
- Data zamieszczenia: 2013-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie
ul. Tyszkiewicza 42 42
01-172 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 6321009, 6321008, fax. 0-226321009
REGON: 01608341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bacewicz.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - I i II PIĘTRO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie wymiany instalacji elektrycznych na 1 i 2 piętrze budynku szkoły. Przedmiotowe prace stanowią kolejny etap całości przedsięwzięcia obejmującego całkowitą wymianę instalacji wewnętrznych elektrycznych w budynku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a). Demontaż w obrębie 1 i 2 piętra instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia, instalacji dzwonkowej, tablicy piętrowej. b). Montaż instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia, instalacji dzwonkowej, tablicy piętrowej T1 i T2 wraz z podłączeniem WLZ, podłączenie nowej instalacji dzwonkowej na 1 i 2 piętrze do istniejącej oraz jej uruchomienie. Nowa tablice piętrowe T1 i T2 zlokalizowane będą w miejscu istniejących tablic piętrowych. c). Pomiary i sprawdzenia nowej instalacji oraz istniejących WLZ zasilających tablice piętrowe T1 i T2, zgodnie z PN-HD 60364-6:2008 d). Pomiary oświetlenia ogólnego i awaryjnego zgodnie z PN-EN 1838 oraz PN-EN 12464-1 e). Sporządzenie dokumentacji powykonawczej: naniesienie ewentualnych zmian na dokumentacji projektowej, protokoły badań i sprawdzeń instalacji, dokumenty dopuszczające zastosowane w instalacji wyroby, oświadczenie kierownika robót elektrycznych o dopuszczeniu instalacji do użytkowania. 3. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Projekt budowlano - wykonawczy pn. Projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznych w budynku szkolnym Z. S. P. M. nr 3 im. G. Bacewicz - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - udostępniony w zakresie niezbędnym dla przedmiotowego postępowania, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Warszawa, ul. Tyszkiewicza 42. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - od 01.07.2013 roku do 31.08.2013 roku. 7. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. 1) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zamawiający oczekuje opraw oświetleniowych awaryjnych ewakuacyjnych i kierunkowych posiadających świadectwa dopuszczenia CNBOP. 2) Zamawiający oczekuje że bruzdy w ścianach, sufitach itp. powstałe w trakcie wymiany instalacji elektrycznej wykonawca zaprawi, zatynkuje i wykończy do standardu istniejących powierzchni oraz zamaluje pas naprawianych powierzchni farbami w kolorze i rodzaju identycznym lub zbliżonym do istniejącego. 3) Wykonawca powinien ująć w cenie oferty również: - Przygotowanie (w niezbędnym zakresie do wykonania robót) pomieszczeń to znaczy przemieszczanie mebli/wyposażenia w obrębie pomieszczeń/piętra, demontaż wyposażenia na ścianach jak tablice itp. pomoce naukowe, zabezpieczenie wyposażenia i podłóg - ofoliowanie itp. - Po zakończeniu robót przywrócenie pomieszczeń do stanu pierwotnego to znaczy zawieszenie pomocy naukowych i tablic w uprzednich miejscach, ustawienie mebli/wyposażenia na swoich miejscach, posprzątanie pomieszczeń. 4) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 8. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, 2) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 3) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 4) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły badań i sprawdzeń, b. oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, d. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Główny kod CPV: 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 4.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj opraw oświetleniowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bacewicz.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia zewnętrznego ulicy Willowej, Słonecznikowej i Borówkowej w Grodzisku Maz. , ul. Przesmyk w m. Kałęczyn, ul. Platanowej w m. Czarny Las, ul.Orlej w m. Opypy oraz ul. Krajobrazowej w m. Kozery
Dodano: 2016-07-27 - wymianę instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Kamionkowskiej 54 w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - MODERNIZACJA PRZYCHODNI SZPZLO WARSZAWA WESOŁA Nr. 1 ul. Kilińskiego 50
Dodano: 2016-07-25 - wykonanie remontu części I piętra budynku przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st Warszawy
Dodano: 2016-07-22 - 1.Remont instalacji c.o. z węzłem cieplnym, instalacji c.w. i z.w. , instalacji kanalizacji sanitarnej oraz dostosowanie przeciwpożarowej instalacji wodociągowej do obowiązujących przepisów 2.Remont łazienek finansowany z programu Budżet Partycypacyjny 2016 r. W PRZEDSZKOLU NR 139 PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 71A W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-22 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W OBIEKCIE NR 4 NA TERENIE STP KABATY
Dodano: 2016-07-19 - Naprawa oświetlenia głównego w serwerowniach i pomieszczeniach przyległych do serwerowni. CIS-WAG..271.7.2016
Dodano: 2016-07-15 - Wymiana rozdzielnic elektrycznych w kompleksach wojskowych K-0799 i K-6031 na terenie 23. BLT Mińsk Mazowiecki - SPRAWA ZP.27.2016
Dodano: 2016-07-14 - Budowa oświetlenia ulicznego (linia kablowa) z przebudową chodników, zjazdów i jezdni oraz budowa wewnętrznych linii zasilających (WLZ) do 5 budynków w ul. 1-go Maja i Bartniaka w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-12 - remont podłoża w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem zasilających linii elektrycznych - ul. Wolska 66
Dodano: 2016-07-08