Przetargi.pl
WYMIANA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - I ETAP

Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-172 Warszawa, ul. Tyszkiewicza 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6321009, 6321008 , fax. 0-226321009
  • Data zamieszczenia: 2010-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Ogólnokształcących Szkół Muzycznych II stopnia nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie
    ul. Tyszkiewicza 42 42
    01-172 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6321009, 6321008, fax. 0-226321009
    REGON: 01608341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bacewicz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje - w ramach I etapu zadania - wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Zamawiającego, który jest zlokalizowany w Warszawie przy ulicy Tyszkiewicza 42. W ramach I etapu, stanowiącego przedmiot zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, wymianie będzie podlegała instalacja elektryczna na czwartym piętrze budynku szkoły. 2. W ramach realizacji prac należy wykonać: a) demontaż instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia, instalacji dzwonkowej, tablicy piętrowej. b) montaż instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji oświetlenia, instalacji dzwonkowej, tablicy piętrowej T4 wraz z podłączeniem wlz, podłączenie nowej instalacji dzwonkowej na 4 piętrze do istniejącej oraz jej uruchomienie c) pomiary w zakresie - pomiary i sprawdzenia nowej instalacji zgodnie z PN-HD 60364-6:2008, - pomiary oświetlenia ogólnego i awaryjnego zgodnie z PN-EN 1838 oraz PN-EN 12464-1 d) sporządzić dokumentację powykonawczą zawierającą oświadczenie kierownika robót elektrycznych o dopuszczeniu instalacji do użytkowania. 3. Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie nakładczym (przedmiarze). 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentację techniczną budowlaną - Projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznych w budynku szkolnym Z. S. P. M. nr 3 im. G. Bacewicz 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. 6. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, b. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c. podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 7. Kody CPV: 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 8. Wykonawca ma obowiązek powołać kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane oraz będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Zamawiający oczekuje propozycji alternatywnych opraw dla zaprojektowanych opraw ze świelówkami liniowymi T5. Oczekuje się opraw ze świetlówkami trójpasmowymi liniowymi T8, ze skompensowanymi układami zapłonowymi EVG. Pozostałe wymagania oświetleniowe zgodnie z projektem. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj opraw oświetleniowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bacewicz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach