Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy Placu Zamkowym 4 w Piotrkowie Trybunalskim (Pałac Zygmunta I Starego)

Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Plac Zamkowy 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 646-52-72 , fax. 0-44 646-52-72
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim
    Plac Zamkowy 4 4
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 0-44 646-52-72, fax. 0-44 646-52-72
    REGON: 00067628100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.om.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy Placu Zamkowym 4 w Piotrkowie Trybunalskim (Pałac Zygmunta I Starego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i wywóz na złom. Przygotowanie wnęk po starej instalacji centralnego ogrzewania do montażu nowych rurociagów. Przygotowanie istniejących przejść przez przegrody budowlane do montażu nowych rurociagów. Montaż rurociągów instalacji centralnego ogrzewania. Montaż grzejników i zaworów. Połączenie nowej instalacji centralnego ogrzewania z węzłem cieplnym.Przeprowadzenie prób szczelności i prób regulacyjnych. Montaż kurtyny powietrznej. Roboty poinstalacyjne : tynkowanie, malowanie ściań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123130
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności związanej z realizacją niniejszego zamówienia. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie potrzebne do wykonania zamówienia.Muszą dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawcy nie mogą być w kolizji z przepisami prawnymi, które wykluczą ich z ubiegania sie o zamówienie. Sytuacja ekonomiczna Wykonawców musi pozwalać na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 pkt 1 ustawy PZP z dn. 29 stycznia 2004 r. Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres.Wykazanie minimum dwóch robót polegających na wykonaniu lub remoncie wewnetrznej instalacji centralnego ogrzewania o wartości minimum 50% ceny ofertowej netto niniejszego zamówienia. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych.Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia (Zamawiający preferuje najkrótszy termin wykonania )
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.om.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną