Przetargi.pl
Wymiana Wewnętrznej Instalacji Centralnego Ogrzewania

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6578063 , fax. 0-23 6578063
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
    ul. Warszawska
    09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6578063, fax. 0-23 6578063
    REGON: 13091998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo.biezun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana Wewnętrznej Instalacji Centralnego Ogrzewania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Bieżuniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 5 000 z., (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) które należy wpłacić do dnia 14.08.2009 r. do godz. 10:00 w wybranej postaci określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Nr 26 82130008 2004 0301 0318 0004 w banku BS Ciechanów Oddział w Żurominie. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na wykonanie Wymiana Wewnętrznej Instalacji Centralnego Ogrzewania W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium - gdyby przedłużenie okresu ważności wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. UWAGA. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis sposobu przygotowania ofert. a. Oferta zostanie sporządzona na właściwym formularzu oferty (bądź w takiej samej formie) stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. b. Ofertę składa się w formie pisemnej. c. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną kompleksową ofertę zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę. e. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. f. Oferta powinna być napisana w języku polskim (nie dotyczy folderów reklamowych), na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do niej. g. Wskazane jest, aby oferta wraz z ze wszystkimi załącznikami była na kolejno ponumerowanych stronach, spięta w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. h. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę. i. W przypadku, gdy do oferty, w formie załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. j. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. k. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 2. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. a) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat szkoły. b) Termin składania ofert upływa dnia 14.08.2009 r. o godz.10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. c) Ofertę należy złożyć w ostemplowanej, nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego, posiadającej oznaczenie: Liceum Ogólnokształcące w Bieżuniu ul. Warszawska 4 09-320 Bieżuń z dopiskiem: Oferta do przetargu nieograniczonego pod nazwą Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 14.08.2009 r. godz. 10:00) Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy. Koperta powinna ponadto posiadać nazwę i adres wykonawcy. d) Oferty zostaną otwarte w dniu, w którym upływa termin składania ofert o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna. e) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. f) Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy oznaczyć napisem ZMIANA. g) Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym przekazywane jest to powiadomienie należy opisać WYCOFANIE. h) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. i) Otwarcie ofert jest jawne. j) Oferty od chwili ich otwarcia są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca składając ofertę może zastrzec w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym wykonawcom - w związku z tym wykonawca powinien je umieścić w oddzielnym opracowaniu (teczce) opatrzonej napisem Wyłącznie do wiadomości Zamawiającego, późniejsze wyłączenie jawności nie będzie możliwe. Wykonawca nie może zastrzec jawności informacji określonych w art. 86 pkt. 4 ww ustawy. 3. Opis sposobu obliczenia ceny oferty a) Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł) wraz z należnym podatkiem VAT (cena brutto). b) Cena oferty zgodnie art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o cenach winna zawierać wszystkie koszty związane z obowiązkami przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia. c) Cenę ofertową należy podać na podstawie przygotowanego kosztorysu ofertowego złożonego wraz z ofertą, który jednak stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, a w szczególności służy ustaleniu identyczności wszystkich składników cenotwórczych w kosztorysie ślepym i kosztorysie ofertowym Wykonawcy. d) Podana cena będzie obowiązująca w całym okresie obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianom. e) Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: - Cena ofertowa - 100% Sposób oceny ofert: Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SIWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt. Oferowana cena - maksymalnie 100 pkt. Najniższa cena ofertowa - 100 pkt. Pozostali oferenci otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły: Yn = (Cmin: Cn) x 100 Gdzie: Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie, Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie, Cn - cena ofertowa ocenianej oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ., tzn.: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, tj. że osoby kierujące robotami budowlanymi posiadają uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, a ponadto przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają aktualne obowiązkowe ubezpieczenie z zakresu odpowiedzialności cywilnej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie , b) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, c) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) albo oba te dokumenty łącznie, d) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych , tj. - że nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; - że, w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3 ustawy) lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego; - w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki jawnej, że wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki partnerskiej, że partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku osób prawnych, że urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - że wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba że udział takiego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 2) oświadczenie informujące o częściach zamówienia, jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, 3) oświadczenie, iż wykonawca wyraża zgodę na realizację faktur częściowych VAT oraz faktury końcowej VAT w terminie 30 dni od daty ich doręczenia do Zamawiającego, 4) oświadczenie, że wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, 5) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty wykonania i odbioru prac. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt 1), 3), 4), 5) przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) W przypadku spółki cywilnej należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy. Uwaga: przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron. 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) że osoby kierujące robotami budowlanymi posiadają uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej bez ograniczeń b) że osoby kierujące robotami budowlanymi przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone w obowiązkowym zakresie od odpowiedzialności cywilnej osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 ( słownie: sto tysięcy złotych), 10) dokument informujący, iż w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykazali się realizacją co najmniej 1 wymiany instalacji centralnego ogrzewania czyli odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumentów potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6 składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Uwaga 1: a) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej. b) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. c) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentu wymienionego w ppkt 6 złożonego przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo.biezun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach