Przetargi.pl
Wymiana uszkodzonych elementów instalacji wentylacji wyciągowej w budynku laboratoryjnym INCBR dla IUNG-PIB w Puławach.

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czartoryskich 8
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
    REGON: 79295000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana uszkodzonych elementów instalacji wentylacji wyciągowej w budynku laboratoryjnym INCBR dla IUNG-PIB w Puławach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest remont skorodowanych elementów instalacji mechanicznej wentylacji wyciągowej w budynku laboratoryjnym INCBR zlokalizowanym na działce Nr 1397/29 w Puławach przy ul. Krańcowej 8. Prace remontowe będą polegały na całkowitej wymianie wyspecyfikowanych przez Zamawiającego, układów wyciągowych wykonanych ze stali nierdzewnej w gatunku AISI304, średnicy 200mm i 224mm, na systemowe elementy z chemoodpornego tworzywa sztucznego typu PPs. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności wykonać: 1) Demontaż istniejących wentylatorów dachowych dla wyspecyfikowanych układów wyciągowych; 2) Prace budowlane związane z częściowym demontażem fragmentów sufitów, szachtów instalacyjnych i podstaw dachowych wentylatorów; 3) Demontaż skorodowanych kanałów z blachy nierdzewnej; 4) Dostawa i montaż kanałów wentylacyjnych z chemoodpornego tworzywa PPs oraz elementów regulacji powietrza tzw. krzyży pomiarowych z tworzywa PPs; 5) Montaż zdemontowanych wentylatorów dachowych; 6) Kalibracja regulatorów i nastaw systemów regulacji i sterowania SmayLAB i BMS; 7) Roboty budowlane związane z montażem sufitów i naprawą zdemontowanych elementów szachów instalacyjnych. 3. Z uwagi na fakt, że obiekt w którym prowadzone są roboty, objęty jest gwarancją usunięcia wad i usterek Zamawiający wymaga aby czynność wskazana w ust. 2 pkt. 6 niniejszego paragrafu została dokonana zgodnie z wytycznymi generalnego wykonawcy obiektu. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 6. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.). 7. Szczegółowy zakres rzeczowy zawiera: 1) Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Dokumentację projektową- załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną terenu, celem dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych dodatkowych prac wyżej nie przewidzianych, a których przeprowadzenie zapewni prawidłowe wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wyznacza termin na przeprowadzenie wizji lokalnej na dzień 02.06.2020r. w godz. 9.00-11.00. Osoby zainteresowane wizją lokalną muszą zgłosić telefonicznie chęć udziału w wizji, najpóźniej na godzinę przed wyznaczonym terminem. Osoba do kontaktu: Pan Roman Izdebski tel. 81 47 86 977, 501 183 066, w godz. 8:00 do 14:00. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizowanego przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040). W przypadku gdy zamawiający realizuje zamówienie przy udziale podwykonawcy, wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę odnosi się w sposób tożsamy do podwykonawcy. 2) Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym kierowników budowy i kierowników robót. 11. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 12. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 13. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 14. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. 15. Wymagany okres gwarancji minimum 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego chyba, że udzielona przez dostawców materiałów i urządzeń gwarancja przewiduje dłuższy okres. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). 16. Wymagany okres rękojmi minimum 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. 18. Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany: Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany: Szczegółowy kosztorys ofertowy – dokument opracowany w oparciu o inwestorski przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. 1, 2 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach