Przetargi.pl
Wymiana urządzenia dźwigowego w budynku A Domu Pomocy Społecznej w Bobrku

Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-661 Bobrek, Księżnej Ogińskiej 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
    Księżnej Ogińskiej 2
    32-661 Bobrek, woj. małopolskie
    REGON: 000792604
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsbobrek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzenia dźwigowego w budynku A Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana urządzenia dźwigowego w budynku mieszkalnym stałego zamieszkania “A” Domu Pomocy Społecznej w Bobrku przy ul. Księżnej Ogińskiej 2 w Bobrku, na działce nr 1114/1 (jednostka ewidencyjna 121303_5 Chełmek – obszar wiejski, obręb 0001 Bobrek). 2. Zadanie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) Opracowanie dokumentacji techniczno-ruchowej dźwigu,2) Demontaż elementów istniejącego dźwigu,3) Dostawę podzespołów i elementów zgodnych z charakterystyką,4) Montaż nowego dźwigu,5) Wykonanie niezbędnych prac elektrycznych i budowlanych,6) Odbiór techniczny dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego,w tym:1) w branży budowlanej:a) w zakresie robót rozbiórkowych: m.in. demontaż urządzenia dźwigowego wraz z transportem i utylizacją,b) w zakresie stanu surowego: m.in. dostawę i montaż nowego urządzenia dźwigowego wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej, 4 szt. szyfratora, doprowadzenie okablowania oraz koszty UDT,c) w zakresie drzwi: drzwi stalowe pełne EI30 oraz dostawę tabliczek oznaczeniowych z numeracją pięter i oznaczeniami w alfabecie Braille`a, d) w zakresie robót wykończeniowych: m.in. tynki wewnętrzne zwykłe na ścianach, ościeżach, stropach i podciągach, tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne na ścianach i stropach, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych, dostawę i montaż fakturowych oznaczeń nawierzchni, 2) w branży elektrycznej:a) w zakresie silnych prądów: m.in. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w budynku, przygotowanie pod instalację, oprzewodowanie, rozdzielnice elektryczne – aparaty, osprzęt biały, oprawy oświetleniowe, pomiary,b) w zakresie niskich prądów: m.in. dostawę i instalowanie modułów sterujących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu/zamówieniu dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu potwierdzenia ww. warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że posiadają ubezpieczenie od ryzyk budowlano-montażowych. W związku z ubieganiem się o pożyczkę z Funduszu Dostępności, zalecane jest ubezpieczenie Wykonawcy w jednym z przykładowych towarzystw ubezpieczeniowych akceptowanych przez BGK, m.in.:1. TUiR ALLIANZ POLSKA S.A.2. COMPENSA TU S.A. Vienna Insurance Group3. STU ERGO HESTIA S.A.4. ALLIANZ TRADE5. TU EUROPA S.A.6. GENERALI TU S.A.7. TU INTER POLSKA S.A.8. INTERRISK TU S.A. Vienna Insurance Group9. KUKE S.A.10. LINK4 TU S.A.11. AGRO UBEZPIECZENIA T.U.W12. TUW POLSKI ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH13. PZU S.A.14. SALTUS TUW15. SANTANDER ALLIANZ TU S.A.16. TUW TUW17. UNIQA TU S.A.18. TUiR WARTA S.A.19. WIENER TU S.A. VIENNA INSURANCE GROUPc) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów. Do wykazu Wykonawca powinien dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez wykonanie robót należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu wykaz musi być złożony przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a dla spełnienia warunku wystarczy udowodnienie posiadania wiedzy i doświadczenia przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie).Zamawiający, zapewniając odpowiedni poziom konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie § 2 pkt 5 ppkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniuo udzielenie zamówienia, dopuszcza, by Wykonawca/y dołączyli wykaz zrealizowanych robót wykonanych w okresie dłuższym niż 5 lat, tj. 7 lat przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca winien dysponować osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia:1) co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno–budowlanej – osobą posiadającą:a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy Pb i rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub zagraniczne równoważne uprawnienia, uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Pb, tj. ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub równoważne uprawnienia w tej specjalności lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) wyżej wymieniona osoba powinna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a kopii ww. dokumentu Zamawiający może żądać od Wykonawcy realizującego zamówienie na etapie podpisywania umowy lub realizacji zamówienia, np. w związku z kontrolami zewnętrznymi itp.;w przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Pb; Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Pb oraz właściwych aktów wykonawczych do tej ustawy – w oparciu o art. 104 ustawy Pb,2) co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia elektryczne G1 SEP do 1 kV.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych swz, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach