Przetargi.pl
Wymiana urządzeń zabawowych na placu Łukasiewicza i innych placach zabaw administrowanych przez MZGM.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 644 0901 , fax. 075 644 0925
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 644 0901, fax. 075 644 0925
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=4135
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana urządzeń zabawowych na placu Łukasiewicza i innych placach zabaw administrowanych przez MZGM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych zgodnie z dokumentacją zamawiającego. W ramach planowanego do realizacji zadania inwestycyjnego zaplanowano, wymianę urządzeń zabawowych na istniejących placach zabaw w Bolesławcu: 1) przy ul. Łukasiewicza na działce Nr 300/13 obręb IX miasta Bolesławiec, 2) przy ul. Parkowej (część parku miejskiego) na działce Nr 962/4 obręb IX miasta Bolesławiec, 3) przy ul. Tyrankiewiczów - ul. Dzieci Wrześni, działka nr 19/38 w obr. IX miasta Bolesławiec, 4) przy ul. Polnej, działka nr 451/19 w obr. IX miasta Bolesławiec, 5) przy ul. Modrzewiowej, działka nr 258 w obr. VI miasta Bolesławiec, 6) przy ul. Brzozowej, działka nr 239 w obr. II miasta Bolesławiec. Wyposażenie placów zabaw zostało tak dobrane, aby mogło służyć dzieciom różnych grup wiekowych oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej i intelektualnej. Wyposażenie stanowią zarówno pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego jak i zestawy, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych (w szczególności pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty, zwisy itp.), Urządzenia zostały zróżnicowane ze względu na możliwości dzieci (drążki do ćwiczeń, ścianki wspinaczkowe, pomosty, równoważnie, pochylnie oraz kolorowe huśtawki). Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, oraz powinien być: - wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, - zgodny z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Sposób zagospodarowania terenu uwzględnia pokrycie powierzchni placów zabaw nawierzchnią piaskową. 1. Charakterystyka obiektu oraz zakres robót budowlanych: Tereny przeznaczone pod uzupełnienie urządzeń zabawowych, obecnie użytkowane są jako place zabaw. Znajdują się tam tereny komunikacji pieszej, urządzenia zabawowe oraz tereny zielone. Przez teren placu zabaw (przy ul. Łukasiewicza) przebiega elektryczna instalacja oświetlenia terenu. Celem inwestycji jest propagowanie prawidłowych zachowań oraz prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych wśród dzieci i młodzieży. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży w wieku przedszkolnym i szkolnym. 2. Do zadań wykonawcy należy: 1) Dostawa urządzeń i wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego, 2) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (bez zgłoszenia do Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatu Bolesławieckiego), 3) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej (w wersji papierowej w 2 egz.). 3. Zakres robót budowlanych: 1) roboty pomiarowe, 2) korytowanie pod nawierzchnie, 3) wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw, 4) wykonanie odpowiednich podbudów, 5) wykonanie nawierzchni stref bezpieczeństwa, 6) wykonanie nawierzchni z trawy (uzupełnienie), 7) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, 8) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP 41 1020 2137 0000 9102 0074 6313.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=4135
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach