Przetargi.pl
Wymiana szyn najazdowych w tramwajowych węzłach rozjazdowych Miasta Krakowa. Znak sprawy 19/III/2009

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    ul. Centralna 53 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
    REGON: 35711616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana szyn najazdowych w tramwajowych węzłach rozjazdowych Miasta Krakowa. Znak sprawy 19/III/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wymianie szyn najazdowych na pełnogłówkowe typu RiVK w węzłach rozjazdowych wbudowanych w jezdnie Miasta Krakowa wraz z napawaniem dostosowawczym krzyżownic. W zakres prac wchodzi m.in.: - demontaż nawierzchni asfaltowej oraz kostki brukowej wypełniających komory szynowe i przestrzeń przyszynową, - demontaż szyn rowkowych najazdowych i zjazdowych z krzyżownic - prostych i łukowych (w rozliczeniach należy uwzględnić odzysk złomu), - czyszczenie i renowacja podbudowy torowiska (lub innej istniejącej), czyszczenie konserwacja akcesorii torowych tj. punktów mocowania szyn (podkładki żebrowe, węzły kotwiące), przygotowanie do montażu nowej konstrukcji stalowej, - montaż łukowych oraz prostych szyn najazdowych RiVK z wykonanymi wypłyceniami, - wykonanie spawów termitowych i elektrycznych, - napawanie dostosowawcze krzyżownic, - wykonanie niezbędnych prac pomiarowych i dostosowawczych do istniejącego torowiska umożliwiających wznowienie komunikacji szynowej, - wykonanie wypełnienia przestrzeni międzyszynowej i nawierzchni zgodnej z istniejącą. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w /Wytycznych do SIWZ/ - załącznik nr 5, zakres rzeczowy zadania określa załącznik nr 6, szkice sytuacyjne zawarte są w załączniku nr 7 a zestawienie lokalizacji wymiany szyn określa załącznik nr 8. c) Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349413008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2006r. wykonali usługi polegające na remoncie co najmniej 2 km torowisk tramwajowych wbudowanych w jezdnie z elementami węzłów rozjazdowych. b) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania (pracami) robotami budowlanymi w zakresie robót torowych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ lub punkcie poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg zał. nr 1; b) wypełniony i podpisane Zestawienie kosztów zadania - wg zał. nr 9. c) oświadczenie wykonawcy, że materiały użyte do realizacji zamówienia posiadają wymagane dla tego typu prac właściwości użytkowe a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach