Przetargi.pl
Wymiana szyb samochodowych w pojazdach służbowych, będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana szyb samochodowych w pojazdach służbowych, będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie dot. wymiany szyb samochodowych, fabrycznie nowych, w pojazdach służbowych, będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do siwz, w hali naprawczej wskazanej przez Wykonawcę, zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Szczecina dla części I oraz w granicach administracyjnych miasta Koszalina dla części II. Usługa wymiany szyb będzie świadczona w hali naprawczej, będącej w dyspozycji wykonawcy, wyposażonej w przyrządy i narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych wymian szyb zgodnie z zaleceniami producenta. 2. Wykonawca obowiązany jest do: pełnej odpowiedzialności za powierzone pojazdy od momentu dostarczenia do naprawy do chwili oddania użytkownikowi po wykonanej naprawie, skutecznego zabezpieczenia (fizycznego lub technicznego) przez 24 godziny na dobę powierzonego przez Zamawiającego mienia, posiadania danego modelu szyby w czasie nie przekraczającym 72 godzin od zlecenia usługi. wykonania wymian szyb w czasie nie przekraczającym 48 godzin od podstawienia pojazdu przez Zamawiającego do jego warsztatu (nie wliczając dni wolnych od pracy), zagwarantowania iż: - jakość asortymentu, stanowiącego przedmiot usługi, będzie spełniać wymagania określone w Polskich Normach (normy państw członkowskich) przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz będzie spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 19 sierpnia 1997 r. z poźn. zm.) i wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych, - szyby stanowiące przedmiot usługi będą fabrycznie nowe, - montowane szyby będą spełniać wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania, - szyby mają posiadać świadectwa homologacji w zakresie wymagań technicznych stawianych przedmiotom wyposażenia pojazdów samochodowych określonych Regulaminami Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ oznaczone znakiem homologacji E) lub Dyrektywami Unii Europejskiej (oznaczone znakiem homologacji e), - montowane szyby będą posiadać min. 12 miesięczny okres gwarancji (każda z szyb) licząc od dnia następnego od dokonania jej montażu . 3. Szczegółowy asortyment dot. przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4. Wymiana szyb nie będzie przekraczała 48 godzin od podstawienia pojazdu przez Zamawiającego (nie wliczając dni wolnych od pracy). 4. Wykonawca zobowiązuje się, że przez cały okres obowiązywania umowy będzie posiadał ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość określona w pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej pomiędzy halą naprawczą Wykonawcy a siedzibą
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach