Gmina Miasto Koszalin ogłasza przetarg
- Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3488600 , fax. 094 3488625
- Data zamieszczenia: 2013-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin
Rynek Staromiejski 6-7 6-7
75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3488600, fax. 094 3488625
REGON: 00059065100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana sztucznej trawy na boiskach do koszykówki w Zespole Szkół nr 11, ul. Jabłoniowa 23 w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana sztucznej trawy na boiskach do koszykówki w Zespole Szkół nr 11, ul. Jabłoniowa 23 w Koszalinie Zakres zamówienia obejmuje: 1) rozbiórkę i utylizację istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z zasypką z piasku kwarcowego o powierzchni ca 1.050,00m2, 2) oczyszczenie podłoża betonowego wraz z wykonaniem drobnych napraw i ubytków podłoża betonowego, 3) uzupełnienie i wykonanie drobnych napraw istniejącego odwodnienia liniowego z koryt polimerowo-betonowych z rusztem kratowym ze stali ocynkowanej (FASERFIX- RECYFIX), 4) w razie konieczności demontaż i ponowny montaż 4 sztuk koszy stacjonarnych (koszykówka), 5) montaż dwukolorowej nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypką z piasku kwarcowego wraz z wykonaniem linii do koszykówki wg aktualnych przepisów, 6) wykonanie linii do piłki siatkowej na jednym boisku wg aktualnych przepisów, 7) montaż dodatkowych 24 kołków kotwiących metalowych w podłożu betonowym dla potrzeb montażu 8 szt. przenośnych koszy do koszykówki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną