Przetargi.pl
Wymiana sztucznej nawierzchni boiska Szkoły Podstawowej nr 2 im Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Dąbrówki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Dąbrówki 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582544 , fax. 025 7582544
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Dąbrówki
    ul. Dąbrówki 10 10
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582544, fax. 025 7582544
    REGON: 00071788000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednosta Samorządowa - Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana sztucznej nawierzchni boiska Szkoły Podstawowej nr 2 im Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wymianą sztucznej nawierzchni boiska sportowego o powierzchni 1818 m2 na działce nr 2475 będącej w trwałym zarządzie Szkoły Podstawowej nr 2 w Mińsku Mazowieckim. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą; 1) Załącznik nr 1 do siwz - Projekt budowlany wymiany nawierzchni boiska, 2) Załącznik nr 2 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) Załącznik nr 8 do siwz - Przedmiar robót 3.3 W przypadku użycia w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Warunkiem zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych jest posiadanie przez nie parametrów technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach