Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana szafek hydrantowych przeciw pożarowych w budynku Wydziału Farmacji -kostka I, II, III Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego AEZ/S-191/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana szafek hydrantowych przeciw pożarowych w budynku Wydziału Farmacji -kostka I, II, III Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 517000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2 składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)wykaz minimum dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty polegające na instalowaniu sprzętu przeciwpożarowego) w tym jednej o wartości co najmniej 40. 000,00 zł brutto) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 2)co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył usługi, ujęte w ww. wykazie/wykazach, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi; -opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie; 3)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia wykonawcze w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności zawodowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie automatycznego Systemu Gaszenia Gazem oraz systemu wczesnej detekcji pożaru typu VESDA lub równoważny
Dodano: 2015-09-23 - Serwis systemu sygnalizacji pożaru w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Dodano: 2013-11-27 - MODERNIZACJA SYSTEMU P.POŻ
Dodano: 2013-06-21 - Realizacja usługi serwisu systemu sygnalizacji pożaru w Muzeum Pałacu w Wilanowie
Dodano: 2012-11-13 - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji gaśniczej z systemem detekcji, sygnalizacji i sterowania w pomieszczeniu serwerowni Centrum Biblioteczno-Informacyjnym,Numer sprawy: AEZ/S-162/2012
Dodano: 2012-07-11 - Wymiana dwóch okien na klatce schodowej wraz z wykonaniem instalacji oddymiania grawitacyjnego
Dodano: 2012-05-17 - Wykonanie modernizacji instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy przy ul. Powstańców Śląskich 70
Dodano: 2011-11-09 - Wykonanie modernizacji instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy przy ul. Powstańców Śląskich 70
Dodano: 2011-10-27 - Modernizacja obiektu Pawilon główny Szpitala w Zagórzu-zabezpieczenie przeciwpożarowe
Dodano: 2010-09-28 - Wykonanie instalacji systemu gaszenia serwerowni z systemem detekcji i sterowania gaszeniem w budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-187/2009.
Dodano: 2009-09-25