Przetargi.pl
Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie

Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie "Radio Koszalin" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-502 Koszalin, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 470 979 , fax. 094 345 13 31
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Koszalinie "Radio Koszalin" S.A.
    ul. Piłsudskiego 41
    75-502 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 470 979, fax. 094 345 13 31
    REGON: 33026088900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://prk24.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest demontaż, dostawa oraz wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, w tym parametry techniczne oraz jakościowe określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342420-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 uPzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 49 1240 3653 1111 0000 4188 3035 z adnotacją „WADIUM – Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie”- nr postępowania RK- ZP/3/20. 4. Brak wadium na wskazanym koncie do dnia i godziny składania ofert skutkuje odrzuceniem oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „WADIUM – Wymiana systemu routingu i konsolet emisyjno- produkcyjnych oraz modernizacja zespołu rezerwowej emisji na potrzeby „Radia Koszalin” S.A. w Koszalinie.- nr postępowania RK- ZP/3/20” w Sekretariacie Zamawiającego, za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 – 11.00 lub 13:00 – 14:00. 6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie gwarancji/poręczenia sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale. Wadium w niniejszej formie składane jest poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale IX pkt 6 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8.Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 uPzp. 9.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SIWZ), 6) opisy techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty, które potwierdzą, że oferowane urządzenia wskazane przez Wykonawcę w Formularzu oferty pkt 4, spełniają wymagania w zakresie parametrów technicznych, opisanych przez Zamawiającego Załączniku nr 1 do SIWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną