Przetargi.pl
Wymiana systemu oświetlenia awaryjnego w Biurze PFRON

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00828 Warszawa, al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 055 494 , fax. 225 055 275
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13
    00828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 055 494, fax. 225 055 275
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana systemu oświetlenia awaryjnego w Biurze PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego ciągów pieszych na drodze ewakuacji określonej operatem pożarowym, dla zapewnienia jego prawidłowej funkcjonalności oraz wymiana oznakowania dróg ewakuacyjnych. Modernizacja powinna być wykonana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w tym dostępna dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym i obowiązującymi przepisami. 2.Miejscem wykonania zamówienia jest budynek Biura Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 13. 3.Zamówienie w szczególności powinno spełniać warunki bezpieczeństwa i ochrony środowiska, tj. należy zastosować materiały i surowce posiadające niezbędne atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie, o których mówi Projekt budowlano-wykonawczy lub równoważne. Certyfikaty należy pozyskać od dostawcy/producenta i przedstawić je wraz z pozostałymi dokumentami wynikającymi z zapisów Ustawy Prawo Budowlane podczas odbioru końcowego robót. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zawarty jest w Dokumentacji technicznej, tj. w Projekcie budowlano-wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,w Projekcie - Karty obliczeń natężenia oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ, w Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 10 do SIWZ. 5.Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby wśród personelu przewidzianego do realizacji powyższego zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę minimum 2 osoby wykonujące prace budowlane lub instalacyjne, w szczególności: demontaż, montaż i uruchomienie systemu oświetlenia awaryjnego w Biurze PFRON, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)Zatrudnienie w/w osób musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Zakres obowiązków osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę musi wynikać z zakresu czynności wykonywanych przez te osoby w trakcie realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie na umowę o pracę wyżej wymienionych osób (np. dokumenty potwierdzające podleganie ubezpieczeniom społecznym), natomiast Wykonawca ma obowiązek w ciągu 4 dni przedstawić ją Zamawiającemu. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości wynosił minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Końcowego Protokołu Odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30 dni od daty przekazania Wykonawcy terenu robót. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren robót nie później niż 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac nie później niż 7 dni od daty przekazania Wykonawcy terenu robót przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach